מרצדס ארוקס תוקפת את השטח

Mercedes-Benz Arocs

Mercedes-Benz Arocs

מרצדס בנץ, חטיבת משאיות תחת קונצרן דיימלר הגרמני, חושפת את גרסאות ה-heavy-duty של הארוקס החדשה, המיועדות לתפקד בתנאים קיצוניים בשטח; מדובר בגרסאות המיועדות לשאת מערבל בטון, ארגזים למילוי עפר, לעבודות תשתית, כרייה, כבישים וכיו"ב.
סדרת הארוקס החדשה תוצע בשלושה מרכבים בסיסיים – עם שניים, שלושה או ארבעה סרנים, ועם לא פחות מארבע אופציות מנועים (7.7 עד 15.6 ליטר) ב-16 רמות הספק שונות (מ-238 ועד 615 כ"ס) – כולם עומדים בתקני יורו 6 העדכניים ביותר, ומשודכים כסטנדרט לתיבת PowerShift 3 אוטומטית שפותחה במיוחד עבור סדרת הארוקס. אם כל זה לא מבלבל מספיק, תוכלו להוסיף לסעיפים מהם יש לבחור גם מגוון סוגי הינע (מ-2×4 ועד 8×8, בהתאם למרכב) וקבינות (14 בסה"כ, בשלושה גדלים בסיסיים, שני גבהי תקרה ואינספור רמות אבזור).
Mercedes-Benz Arocs

Mercedes-Benz Arocs

במרצדס רואים בסדרה החדשה את עמוד השדרה העתידי למשאיות המיועדות לתפקד בתנאי שטח קשים, וכבר הודיעו בעבר כי הסדרה תחליף את גרסאות השטח בסדרות אקטרוס ואקסור. החשיפה הרשמית והמלאה של כל סדרת הארוקס החדשה צפויה להערך במסגרת תערוכת BAUMA בגרמניה, באפריל השנה. לפרטים נוספים מיבואן משאיות מרצדס לישראל, לחצו כאן