מיצובישי תשיק קאנטר חשמלית ב-2015

מיצובישי פוסו קאנטר E-Cell

מיצובישי פוסו קאנטר E-Cell

מיצובישי-פוסו חשפה את הדור השני של הקאנטר E-Cell שמספר יחידות שלה יחלו תוך זמן קצר לפעול בטוקיו, במסגרת ניסוי משותף עם חברת הובלות ושליחויות איתה משתפת היצרנית פעולה. כבסיס לדור השני של הקאנטר החשמלית משמשת הגרסה העדכנית ביותר של הקאנטר, שהושקה לקראת סוף 2012. על פי התוכנית יכלול השלב הבא של הניסויים התאמה של המשאית החשמלית לטעינה מהירה ולטעינה אלחוטית בטכנולוגיה חדישה. שלב זה אמור להתבצע כבר לקראת סוף השנה, תחילת 2014. אם הכל יתנהל על פי התוכניות, אמורה מיצובישי-פוסו להציע את הקאנטר החשמלית בגרסתה המוכנה לייצור סדרתי לקראת 2015.
מיצובישי-פוסו קאנטר החשמלית מצוידת במנוע המספק 96 קילו-ואט (כ-131 כ"ס) הניזון מצבר סוללות ליתיום-איון 72kWh/350V. לטענת אנשי היצרנית, מסוגלת המשאית הקלה לגמוע 100 ק"מ בין טעינה לטעינה, כאשר לטעינה מלאה נדרשות 100 דקות בלבד בטעינה מהירה, או 12 שעות בטעינה רגילה, באמצעות חיבור לשקע החשמל בקיר.
מיצובישי פוסו קאנטר E-Cell

מיצובישי פוסו קאנטר E-Cell


מיצובישי-פוסו – חברה-בת של קונצרן דיימלר הגרמני – חשפה לראשונה גרסה כל-חשמלית של ה'קאנטר' שלה בסוף 2010 בהאנובר, גרמניה. המיצובישי-פוסו קאנטר E-Cell הוצגה זמן קצר לאחר מכן גם ביפן, והיתה בגדר הצהרת כוונות מצד היצרנית, להציע בעתיד משאית חלוקה קלה עם 0 זיהום אוויר, חשמלית, ושתתאים לפעול גם במרכזי ערים ובאזורים צפופים. יותר ויותר רשויות בעולם מקבילות עוד ועוד כניסת כלי רכב פולטי זיהום (קרי – בעלי מנוע בעירה פנימית קונבנציונאלי) אל מרכזי הערים ונתון זה מעודד עוד ועוד יצרניות להשקיע במציאת פתרונות "נקיים", ובראשם פיתוח כלי רכב מסחריים חשמליים.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מיצובישי-פוסו לארץ, לחצו כאן