מתיחת פנים לסיטרואן ברלינגו

סיטרואן ברלינגו 2015

סיטרואן ברלינגו 2015


סיטרואן חושפת את הברלינגו העדכני – טנדרון וותיק שזכה לרענון מקיף ושיושק רשמית במסגרת תערוכת הרכב של ז'נבה, שוויץ, בתחילת מרץ. כמקודם, כך תוצענה גרסאות נוסעים עם חלונות סביב ושורת מושבים מאחור, וגרסאות ואן סגורות לצורך הובלת מטען עבור בעלי מקצוע. הבולט מכל הוא מן הסתם העיצוב החיצוני, הכולל בדגמים החדשים יחידת פגוש קדמי חדשה ופנסי LED חדשים ובעיצוב עדכני. עוד חדש – אך לא ממש נראה – הם חיישני חנייה מלפנים, המתווספים לאלו המוצעים זה מכבר מאחור, כאשר מאחור מתווספת מצלמת רוורס. עדיין לא ברור באילו גרסאות ושווקים תוצענה מערכות אלו כסטנדרט. ההבדל מבחוץ ביחס לדגם היוצא הוא אם כן מינורי, ואל העדכון בחזית ניתן להוסיף שני צבעים חדשים לבחירה – שניהם גוונים של אפור…
סיטרואן ברלינגו 2015

סיטרואן ברלינגו 2015


בפנים הרענון מקיף ומעמיק יותר, וכולל בין היתר מסך מגע 7" חדש, הכולל מערכת ניווט אינטגראלית וטלפון. המסך מאפשר שליטה וקבלת מידע ממערכות רבות ברכב, דיאגנוסטיקה, ממוצעים, מדדי צריכה ועוד, עם חשיבה ברורה לכיוון המשתמש המקצועי. חדשה היא גם מערכת עזר לבלימת חירום בעיר, המזהה סכנות ונכנסת לפעולת בלימה במידה והנהג לא הספיק לעשות כן.
סיטרואן ברלינגו החדש יוצע עם מגוון מנועים לבחירה. ביניהם כמה מנועי דיזל עם 75 עד 100 כ"ס וגרסה חשמלית עם 67 כ"ס והבטחה לטווח נסיעה מרשים של 170 ק"מ בין טעינות. גרסה זו מיועדת בעיקר לנוע בערים באירופה, שם הופכת הנסיעה עם מנוע בעירה פנימית לפחות ופחות מקובלת. למרות זאת מציעה גרסה זו מהירות מרבית של 110 קמ"ש. השיווק המלא של הסיטרואן ברלינגו החדש יחל ביוני הקרוב, מן הסתם גם אצלנו.
סיטרואן ברלינגו 2015

סיטרואן ברלינגו 2015