רנו סדרה K למשימות מיוחדות

Renault Trucks K Series

Renault Trucks K Series


חטיבת המשאיות של רנו – כיום בבעלות וולוו השבדית – תציע החל מספטמבר השנה תיבת הילוכים מיוחדת למשאיות מסדרה K שלה, משאיות לעבודות עפר, הובלה בשטח ותנועה עם מטען מעבר לאספלט. מדובר בתיבה אוטומטית לעומסים קיצוניים המכונה Optidriver Xtrem והיא תוצע כאופציה לפי הזמנה ובתוספת מחיר.
Renault Trucks K Series

Renault Trucks K Series

ברנו מייעדים את תיבת ההילוכים החדשה למשימות גרירה והובלת מטען כבד – עד 120 טון, להובלת מטען בשטח קשה לתנועה, משובש או משופע, ובכלל – לכל תנאי עבודה קיצוני המעמיד את מערכות הרכב במבחן האולטימטיבי.
עיקר ההבדלים בין תיבת ההילוכים Optidriver Xtrem לבין תיבה אוטומטית סטנדרטית מקבילה הוא במבנה הפנימי, הכולל גלגלי שיניים מיוחדים, מחוזקים ומעובים, הוספת מסבים בגל הארכובה ובראש המנוע, שיפור הקירור ועוד. מעבר לחיזוקים המבניים והמכאניים טופל גם ה"מוח" של תיבת ההילוכים, עם אפשרות לכייל את תזמון העברת ההילוכים לפי השימוש והעומס. כך למשל, ניתן להתאים את פעולת תיבת ההילוכים לפי המשקל הכולל של הרכב, כאשר נתון זה מועבר לפקד האחראי על כיול התיבה, והוא מתכנת את פעולתה באופן אוטומטי, לפי העומס על המשאית באותו הרגע. לפניה ליבואנית משאיות רנו לארץ, לחצו כאן

Renault Trucks K Series

Renault Trucks K Series