רנו טראפיק חדשה – כל פרטים

רנו טראפיק החדשה

רנו טראפיק החדשה

לא מזמן חשפנו פרטים ראשונים אודות המסחרית החדשה והחשובה מאוד מבית רנו – הטראפיק החדשה – אחות תאומה כמעט-זהה לאופל ויוארו. עתה נחשפת הטראפיק באופן מלא, יחד עם פרטים שהיו חסרים בידיעה שהבאנו בשעתו.

רנו מציגה את הטראפיק החדשה – דור שלישי בשושלת המסחרית המצליחה – המושקת עם אפשרות בחירה בין שני אורכי בסיסי גלגלים (3.1 ו-3.5 מ'), שני ממדי אורך כולל (5.0 ו-5.4 מ'), מגוון מנועים ואי-אלו תצורות מרכב; אפשרויות השילוב בין כל אלו יוצרות מן הסתם לא מעט שילובי תצורות וגרסאות. בשלב ההשקה מוצע גובה תקרה אחד – 1.4 מ' – אך החל מאביב 2015 יצטרף מרכב גבוה יותר להיצע, שיתהדר בגובה פנימי של 1.9 מ', שיוסיף עוד מדד למגוון הקונפיגורציות שהלקוח יוכל לבחור מהן. נפח ההטענה עומד על 5.2 עד 8.6 – גידול של עד 300 ליטרים (תלוי בגרסה) ביחס לדגם היוצא.

רנו טראפיק החדשה

רנו טראפיק החדשה

ברנו מתגאים בהיצע המנועים החדש המגיע עם הטראפיק, ושפותח במיוחד עבורה. מדובר בטורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר המוצע ב-4 רמות הספק – dCi 90 עם 90 כ"ס, dCi 115 עם 114 כ"ס, ENERGY dCi 120 עם 120 כ"ס ו-ENERGY dCi 140 עם 140 כ"ס. שני המנועים החלשים יותר בהיצע מצוידים במגדש טורבו מתקדם בעל גיאמטריה משתנה. ברנו טוענים כי מנועים אלו מציעים צריכה הנמוכה בממוצע בכ-ליטר לכל 100 ק"מ ביחס למנועי ה-2.0 ליטר ברמות ההספק הדומות ששירתו בטראפיק היוצאת. שתי הגרסאות החזקות יותר מצוידות בשני מגדשי טורבו מתקדמים ומערכות 'עצור וסע' המתיימרים להציע במשולב צריכת דלק נמוכה משמעותית מבגרסאות היוצאות (כאן לא צוינו נתונים) והעברת מומנט והספק חלקים ויעילים יותר – בכל טווח סל"ד. במנועים החדשים דורשת הנחיית היצרנית טיפול בכל 40,000 ק"מ, מרווח טוב משמעותית מהנדרש בדגם הנוכחי, וגורם המשפיע מן הסתם על עלויות התחזוקה השוטפת.
שיווק ומכירות רנו טראפיק החדשה יחלו באירופה בספטמבר, וסביר להניח שזמן קצר לאחר מכן היא תגיע גם לארץ.
לפניה ליבואנית רנו בישראל, לחצו כאן

רנו טראפיק החדשה

רנו טראפיק החדשה