משאית פירקית חדשה לוולוו

משאית פירקית וולוו A40G FS

משאית פירקית וולוו A40G FS

וולבו מעבה את היצע המשאיות הפירקיות שלה עם גרסת על חדשה; אל סדרה G העדכנית, שכללה עד כה 4 דגמים (A25G ,A30G ,A35G ו-A35G FS) מצטרפת משאית חדשה, החזקה בהיצע – וולוו A40G FS.
וולוו A40G FS מצוידת במנוע וולוו 16 ליטר 6-צילינדרי עדכני (D16J Tier 4 Final) עם מגדש טורבו בעל גיאומטריה משתנה המייצר כאן 476 כ"ס ויותר מ-257 קג"מ; בדגמים ה"קטנים יותר" בסדרה משרת מנוע וולוו בנפח 11.0 ליטר. ה-A40G FS מחליפה את ה-A40F FS שצוידה במנוע בנפח ובהספק דומים, אך מדור קודם ועדכני פחות (D16H). המשאית החדשה מסוגלת להוביל מטען במשקל עד 39 טון ובנפח עד 24.7 מ"ק.
משאית פירקית וולוו A40G FS

משאית פירקית וולוו A40G FS

כמשאית המיועדת להוציא עפר מאתרים בהם נדרשת יכולת עבירות מרשימה ביותר, היא מצוידת כמובן בהינע 6×6, היגוי פריק עם יכולת צידוד של שני חלקי המשאית, צמיגים ייעודיים ומערכות הינע והעברת כוח מאסיביות במיוחד. להשלמת תמונה "יכולת העבירות המרשימה" מצוידת המשאית במערכת בקרת אחיזה אוטומטית ונעילות דיפרנציאל רוחביות מלאות אוטומטיות כסטנדרט. בקרת האחיזה (ATC) שולטת במספר הסרנים אליהם מועבר כוח המנוע (6×4 או 6×6) באופן אוטומטי במטרה להציע יכולות אחיזה מיטביות כאשר יש צורך, ולחסוך בהוצאות הדלק, בבלאי ובשחיקה כאשר אין צורך שכל הגלגלים ישתתפו במאמץ. כמובן שבעת הצורך שלושת הדיפרנציאלים ניתנים לנעילה רוחבית של 100%.
משאית פירקית וולוו A40G FS - אילוסטרציה של מערכת העברת הכוח

משאית פירקית וולוו A40G FS – אילוסטרציה של מערכת העברת הכוח

מערכות בולמי הזעזועים הן הידראוליות סביב ובוולוו מציינים אותן יחד עם מבנה תא המפעיל החדש המתיימר להציע נוחות חסרת תחרות בסגמנט, לטובת שעות עבודה ארוכות במינימום מאמץ.
לוולוו A40G FS מערכת שקילה אינטגראלית המאפשרת בקרה על משקל וכמות המטען תוך כדי עבודה; מערכת זו נועדה לא רק להציע בקרה בטיחותית על העבודה אלא לאפשר ניצולת מקסימאלית של הכלי – בהתאם לתנאי השטח, המשקל, אופי ציר הנסיעה ועוד, במטרה להפוך את העבודה ליעילה עד כמה שניתן וכפועל יוצא למזער את עלויות התחזוקה, הבלאי (מכלולים וצמיגים) וכמובן – צריכת הדלק.
משאית פירקית וולוו A40G FS

משאית פירקית וולוו A40G FS


ה-FS בשם הדגם החדש הוא קיצור של Full Suspension, קרי: לרכב מערכת ממוחשבת השולטת בעומס ובלחץ בולמי הזעזועים – בהתאם לעומס על הכלי ולתנאי העבודה. המערכת מתבססת על חיישני לחץ המנתרים בכל רגע נתון מדדים כמו משקל, מהלך, מהירויות נסיעה ועוד ומיידעים את המפעיל לגבי משקל יתר בארגז.
לפנייה ליבואנית וולוו לארץ, לחצו כאן