רכב תפעולי ל-6: קוואסאקי מיול החדש

קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי השיקה את ה'מיול' הראשון ב-1988, ולמעשה יחד איתו נולד סגמנט חדש של כלי רכב – רכבי עבודה קלים שהפכו עם הזמן למגוון דגמים וגרסאות, מבית יצרניות שונות, החל ברכבי עבודה כמו המיול (UTV – קיצור של Utility Vehicle), עבור ברכבי פנאי ועבודה משולבים, רכבי ספורט לדיונות ולמשימות עבירות, דגמים ארוכים וקצרים ועוד.
קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי מיול Pro FXT


לאחר שנים רבות בהן יוצרו 3 דורות של קוואסאקי מיול – מיול 2500, מיול 3000 ומיול 4000 – כשכולם מתבססים פחות או יותר על אותו בסיס מכאני ומנוע דומה (2-בוכנתי בנפח 620 סמ"ק) – מושק עתה קוואסאקי מיול חדש לגמרי. היצרנית חושפת בנברסקה שבארה"ב את המיול Pro-FXT, דור חדש לגמרי של רכב העבודה הקשוח. מן הסתם הובילה הפופולאריות הגואה של הגרסאות הארוכות של רכבי UTV את קוואסאקי להשיק את המיול החדש במהדורה הארוכה, עם שני ספסלים המאפשרים כל אחד ישיבה של 3 מבוגרים וציוד בארגז.
קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי מיול Pro FXT

בדומה למיול 4000 Trans – הגרסה הארוכה של המיול 4000 העדכני – כך מוצע גם כאן מנגנון ייחודי המאפשר הגדלת ארגז המטען באמצעות קיפול והזזת הספסל האחורי. המיול Pro-FXT מורשה לסחוב עד 454 ק"ג מטען בארגז ולגרור נגרר במשקל של עד 908 ק"ג. את מנוע הטווין הוותיק בנפח 620 סמ"ק שאפיין את המיול עד כה מחליף כאמור מנוע גדול ומודרני הרבה יותר – משולש בוכנות בנפח 812 סמ"ק עם הזרקת דלק ה"מציע הכי הרבה מומנט בקטגוריה", כהבטחת אנשי קוואסאקי, מבלי להיכנס למספרים מדוייקים, שלא פורסמו במעמד ההשקה.
קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי מיול Pro FXT

המנוע מעביר את כוחו אל ארבעת הגלגלים באמצעות גיר רציף (CVT) עם יחס העברה נמוך וגבוה. בנוסף לשני יחסי ההעברה מוצע דיפרנציאל אחורי דו-שלבי ננעל שכמו השילוב והניתוק מנסיעה בהנעה כפולה או אחורית בלבד, ניתן לביצוע גם תוך כדי תנועה. לשיפור הנוחות מוצע כאן הגה כוח חשמלי, דלתות הניתנות לפירוק, מסגרת בטיחות מאסיבית וכמובן חגורות בטיחות לכל הנוסעים. בקוואסאקי מבטיחים מהירות מרבית מרשימה של 72 קמ"ש ובכך מדובר בליגה אחרת לגמרי מהמוכר בדגמי המיול עד כה, המוגבלים באופן מסורתי למהירות של 40 קמ"ש 'מהמפעל'.
קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי מיול Pro FXT


בקוואסאקי מדגישים את השלדה הכל-חדשה ואת המתלים החדשים – לראשונה 4 מתלי עצמות עצה כפולות עם כ-25 ס"מ מהלך במיול. מתלים חדשים אלו מבטיחים התנהגות טובה בהרבה בתנאי שטח קיצוניים כמו גם בסעיף הנוחות, בהשוואה למתלי המק'פרסון הנוקשים מלפנים והסרן הקשיח מאחור כפי שאפיינו את גרסאות המיול עד כה. על הבלימה אמונים 4 בלמי דיסק ומערכת בלימת מנוע באמצעות הואריאטור. המיול Pro-FXT החדש מתיימר להציע יעילות גבוהה ואפקטיביות בעבודות הדורשות ניוד אנשים בשטח צפוף יחסית לתנועה או קשה לגישה ועבירות – על מטענם ונגרר בעת הצורך. לפניה ליבואנית קוואסאקי לארץ, לחצו כאן
קוואסאקי מיול Pro FXT

קוואסאקי מיול Pro FXT