פולקסווגן קאדי חדש

VW Caddy 2015

VW Caddy 2015


פולקסווגן מכרה עד כה למעלה ממיליון וחצי קאדי, המסחרית הקומפקטית שמאז הולדתה ב-1980 התבססה על פלטפורמות של הגולף או הפולו, ועתה הגיע תור הדור הרביעי בשושלת להפציע.
פולקסווגן חשפה את הקאדי הכל-חדש ל-2015 בגרסאות נוסעים עם חלונות צד גם מאחור, ובגרסאות מסחריות סגורות. כמקודם מוצעת גם במהדורה העדכנית של הקאדי גרסת 4Motion כפולת הנעה להיצע, כאשר תוספת ההנעה אינה מיועדת לטובת טיולי שטח דווקא, אלא יותר לאפשר נסיעה בטוחה בכבישים קפואים, מושלגים ורטובים כפי שלא חסר מהם באירופה, עם ערך מוסף לנוע בבטחה גם בשבילים רעועי-אחיזה ודרכים משובשות יחסית.
VW Caddy 2015

VW Caddy 2015


בפולקסווגן מציינים כי הקאדי החדש ל-2015 עבר מתיחת פנים מקיפה, הנוגעת כמעט לכל פינה ברכב. העיצוב עודכן ולוטש סביב, כאשר בולטות הן יחידות הפנסים החדשות מלפנים ובעיקר מאחור, הסבכה הקדמית החדשה ('גריל') ויחידות המראות, שבגרסאות הנוסעים קטנות ואלגנטיות יחסית, בעוד שגרסאות העבודה הסגורות מצוידות במראות צד גדולות יותר.
עיצוב הפנים חודש אף הוא, וכמקודם כך גם בדגמי 2015 העדכניים של הקאדי מוצע בידול בין פנים גרסאות הנוסעים, המפואר ומאובזר יותר, לבין פנים גרסאות העבודה הסגורות, התכליתי ופשוט יותר.
בגרסאות המסחריות הסגורות חוצצת מחיצת פלסטיק בין מושבי הנהג והנוסע לבין יחידת האחסון מאחור, מחיצה הניתנת – על פי פולקסווגן – להסרה ולהתקנה בקלות. הרצפה בתא המטען מצופה חומר פלסטי עמיד והניתן לניקוי בקלות, כמו גם המבטיח אחיזה טובה הן לנעלי הנכנסים אל תא המטען והן לציוד המונח/נקשר שם.
VW Caddy 2015

VW Caddy 2015


היצע המנועים עליו דווח במעמד חשיפת הקאדי החדש כלל טורבו-דיזל מתקדם (Euro-6) בנפח 2.0 ליטרים עם 122 כ"ס המוצע רק בגרסאות ההנעה הכפולה. עוד בהיצע בנזין בנפח 2.0 ליטר עם 150 כ"ס אותו ניתן לקבל גם בגרסאות ה-4Motion כפולות ההנעה, אך לא רק. היצע תיבות ההילוכים כולל בשלב זה תיבה ידנית עם 6 הילוכים ותיבת DSG כפולת מצמדים אוטומטית עם 7 הילוכים. בגרסה החזקה יותר של הקאדי 4Motion מהווה תיבה זו האחרונה סטנדרט.
בפולקסווגן טרם השיקו באופן רשמי ומלא את הקאדי החדש, ובשלב זה לא פורסמו פרטים מהותיים כמו רמות אבזור, אמצעי בטיחות בגרסאות השונות, מחירים ואף לא מועד תחילת השיווק. ניתן להעריך כי מדובר בחודשים ספורים עד שהקאדי החדש יהפוך אקטואלי גם עבורנו.