המהפכה החשמלית החלה ◄ מיני משאית חשמלית

Goupil Electric Truck

Goupil Electric Truck

חברת ד.ל.ב. מוטוספורט מקבוצת דוד לובינסקי מודיעה על התחלת השיווק של ה'גופיל G3' – מיני משאית חשמלית המותאמת למגוון שימושים והמתהדרת בהיעדר פליטת מזהמים לאוויר וב-0 צריכת דלק. הגופיל G3 מוגדר כרכב תפעולי ומיועד לנוע גם בתוך מבנים, בהם לא ניתן או לא מומלץ לנוע עם מנוע בעירה פנימית מרעיש ופולט גזים רעילים.

Goupil Electric Truck

Goupil Electric Truck

ד.ל.ב. מוטוספורט מוכרת בעיקר הודות לייבוא ושיווק תוצרי המותג האמריקאי פולאריס לארץ; גופיל (Goupil) היא חברה אמריקאית אף היא שהוקמה ב-1996 ומתמחה בייצור כלי רכב תפעוליים ומסחריים בעיקר, המונעים באמצעות חשמל או הינע משולב (היברידי). גופיל שייכת כיום לפולאריס, לצד חטיבת GEM בתוך פולאריס, המתמחה אף היא בכלי רכב חשמליים – בעיקר לנסיעה בעיר, רכבי גולף ורכבי פנאי חשמליים. גופיל אחראית בפולאריס על תחום כלי הרכב החשמליים לעבודה – לתעשייה, מפעלים, שירותים מוניציפאליים, חקלאות וכיו"ב.

Goupil Electric Truck

Goupil Electric Truck

גופיל G3 היא טנדרון או מיני משאית קומפקטית המציגה נתונים בהחלט מרשימים; קודם כל: טווח הטעינה. עם 60 עד 120 ק"מ בין טעינות (תלוי בקיבולת המצברים) מדובר בטווח מרשים בהחלט ביחס למוכר בסגמנט. המצברים האוגרים את החשמל ממוקמים מתחת לרצפת הרכב ומשקלם הגבוה מוסיף להורדת מרכז הכובד כלפי מטה, למרות המבנה הצר (1.1 מ' רוחב בלבד) והגבוה של הרכב. המצברים נדרשים להיות מלאים במים, ולהקלת התחזוקה מוצע ב-G3 פתח מילוי אחד עבור כל המצברים. המשקל העצמי עומד על 925 ק"ג. יכולות ההעמסה והגרירה לא יביישו כלי רכב גדולים בהרבה, עם 700 ו-3,000 ק"ג בהתאמה. הן היצרנית והן היבואנית מדגישות כי הודות למידות אלו מדובר ברכב זריז במיוחד בעל יכולת תמרון גבוהה – הן מחוץ ובין, והן בתוך מבנים. המהירות המרבית מוגבלת ל-40 קמ"ש.

Goupil Electric Truck

Goupil Electric Truck

ה-G3 מיועד לשני נוסעים ומוצע במגוון תצורות ומרכבים שונים – החל מארגז פתוח ומתרומם, עבור בארגז סגור קשיח, מחופה ברזנט, ארגז קירור, ועד למערכות מקצועיות של שאיבת עלים, ריסוס, מערכת כיבוי אש, איסוף אשפה ועוד.
הרכב החשמלי החדש מיועד למגוון משימות וייעודים, אם כן. בד.ל.ב. מוטוספורט פונים עם המיני משאית החשמלית החדש למפעלים הנדרשים לרכב שירות ותפעול, מחסנים גדולים, בתי קירור, השירות המוניציפאלי, בתי חולים, קיבוצים, משתלות, משקים גדולים, גננים, תחזוקת פארקים וגנים ועוד.

Goupil Electric Truck

Goupil Electric Truck

"הגופיל G3 הוא כלי רכב מאוד פונקציונאלי העונה על הצרכים המיוחדים של מוסדות, בהם כלי שקט, לא מזהם ובעל יכולת תמרון גבוהה עשוי להחליף כלים קיימים שמתאימים פחות לסביבה בה הם נמצאים" אומר רווה תבורי, מנהל תחום הרכב החשמלי בד.ל.ב מוטוספורט. "בחנו את הכלי ברצועות חוף, פארקים, מפעלים ובתי חולים וקיבלנו משוב נהדר מהלקוחות הפוטנציאליים שמעוניינים בכלי שימושי, ירוק וחסכוני במיוחד בעליות האחזקה".
המחירים עבור גרסת הארגז הפתוח ('פיק-אפ') הבסיסית מתחילים ב-88,000 שקל, לפני מע"מ. מחיר זה מתייחס לרכב עם מערכת מצברים המתאימים לטווח נסיעה מרבי של 60 ק"מ בין טעינות. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לרווה מ'ד.ל.ב מוטוספורט' באמצעות דוא"ל, בכתובת הבאה: raveta@lubinski.co.il