פרסום ראשון: טויוטה טקומה בדרך ארצה

Toyota Tacoma

Toyota Tacoma

חברת השכרת הרכב והליסינג הישראלית 'אלבר' עוסקת גם ביבוא מקביל של רכב, בשלב זה מתוצרת הונדה וטויוטה, עומדת להציע טנדר חדש בשוק אצלנו: טויוטה טקומה (Tacoma). החברה נמצאת בעיצומה של בדיקה מקיפה ובחינה של התאמת הרכב לארץ, ובמידה ובדיקה זו תסתיים בחיוב, תחל לשווק את הטנדר המעניין גם אצלנו.
Toyota Tacoma

Toyota Tacoma

Toyota Tacoma

Toyota Tacoma


הטקומה הוא טנדר "אמריקאי", קרי: משווק בארה"ב ומיועד להתחרות בקטגוריית הטנדרים הענקית באמריקה, קטגוריה הנחלקת באופן גס לשני חלקים: הגדולים יותר, דוגמת ראם, שברולט סילבראדו ופורד F350 המוכרים גם אצלנו, וקומפקטיים יותר – במובנים אמריקאיים, מן הסתם – אליהם משתייך הטויוטה טקומה. אגב, לאח הגדול של הטקומה – המתחרה באותם ענקים שהוזכרו – קוראים טונדרה (Tundra) והוא מוצע גם עם מנועי V8 רבי עוצמה וממדי ענק, אך בשלב זה אינו רלוונטי עבורנו. "קומפקטי" במקרה של הטונדרה משמעו פחות או יותר מידות בין הגדולים שהוזכרו, לבין הטנדרים היפניים המוכרים אצלנו; אורך דגמי הטקומה נע מ-529 ועד 562 ס"מ, תלוי בתצורה, באורך הארגז ובבסיס הגלגלים – וזאת בהשוואה לאורך כולל של 525.5 ס"מ של הטויוטה היי-לקס. הרוחב נע בין 183-189.5 ס"מ – בהשוואה ל-176 ס"מ בהיי-לקס והגובה נמוך בהשוואה לגובה ההיי-לקס, העומד על 181 ס"מ, עם 168-178.5 ס"מ בטקומה.
Toyota Tacoma

Toyota Tacoma


טויוטה טקומה מוצע בגרסאות דאבל-קבינה ו'קבינה וחצי', עם ארגז סטנדרטי או ארוך יותר (ואז – עם בסיס גלגלים ארוך יותר) ובהינע 2×4 או 4×4. בנוסף מוצעים 2 מנועים לבחירה, שניהם בנזין: 4-צילינדרי בנפח 2.7 ל' עם 159 כ"ס או 4.0 ליטר V6 עם 236 כ"ס. לפניה ליבואנית לקבלת פרטים, לחצו כאן