פולקסווגן קאדי – הגרסה הארוכה

Volkswagen Caddy Maxi

Volkswagen Caddy Maxi


לא מכבר הוצגה הפולקסווגן קאדי החדשה, לאחר מתיחת פנים ורענון מקיפים שנגעו כמעט בכל פינה במכונית המסחרית המצליחה. עתה נחשפים תמונות ופרטים על הגרסה המוארכת של הקאדי – הקאדי Maxi – שמקבלת את התוספת לטובת הנוסעים או המטען מאחור בבסיס הגלגלים, עם הארכה של לא פחות מ-47 ס"מ. מדובר כמובן בגרסה מוארכת של הקאדי החדשה ל-2015, עם כל התוספות והעדכונים שקיבלה הגרסה הרגילה שלה. בין היתר מוצעים גם בקאדי הארוכה מערכת תאורה חדשה, עדכוני עיצוב בחוץ ובפנים, מערכות בטיחות חדשות (דוגמת מערכת מניעת התנגשות בעיר, בלימה אוטומטית בעת סכנה, מניעת הירדמות הנהג בנהיגה ועוד) ו-5 מנועים מעודכנים: 3 לוגמי דיזל בנפח 2.0 ליטר ושני שתייני בנזין, בכלל זה גרסת 1.0 ליטר מתקדמת, בסה"כ עם טווחי הספק שבין 102 ל-150 כ"ס.
Volkswagen Caddy Maxi

Volkswagen Caddy Maxi


פולקסווגן קאדי Maxi מוצעת עם 2 או 3 שורות מושבים, כאשר אלו מאחורי מושבי הנהג והנוסע ניתנים לקיפול ואף להסרה מלאה, עד כדי יצירת נפח הטענה של 3.7-4.7 מ"ק, עם כל המושבים האחוריים מוסרים או עם הסרת השורה השלישית בלבד, וקיפול השנייה.
בפולקסווגן מציינים כי גרסאות ה-Maxi של הקאדי מהוות כשליש מסך גרסאות הקאדי הנמכרות, כך שמדובר בדגם חשוב עבור פולקסווגן, עם פניה בעיקר אל פלח שוק בעלי המלאכה והנדרשים לטנדרון הקומפקטי לצורך הובלת נוסעים או מטען. גרסאות המטען נטולות החלונות מאפשרות העמסת מטען במשקל מרבי של עד 1,005 ק"ג, כולל הנהג.
הקאדי Maxi המוארכת תחל להימכר החל מסוף יוני. מחירים טרם פורסמו. לפניה ליבואנית פולקסווגן לארץ, לחצו כאן