החל להימכר: פולריס ריינג'ר חשמלי

Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


יבואנית פולריס לארץ – חברת ד.ל.ב. מוטוספורט – החלה בשיווק הגרסה החשמלית של רכב העבודה הרב תכליתי (UTV) פולריס ריינג'ר בארץ. מדובר ברכב המונע באמצעות חשמל בלבד המתבסס – ודומה עד זהות – לדגמי הריינג'ר המוכרים, שהוצעו עד כה אצלנו עם מנועי בנזין או דיזל בלבד.
המנוע החשמלי מייצר 30 כ"ס כאשר האנרגייה מסופקת מצבר סוללות, הניתנות להטענה משקע חשמל ביתי רגיל. כושר ההעמסה הכולל המרבי עומד על 453 ק"ג וכושר הגרירה על 681 ק"ג. ההינע כפול (4×4) עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל. המשקל העצמי גבוה ביחס לדגמי ריינג'רים המונעים בנזין או דיזל, ועומד כאן על 771 ק"ג – משקל שבמקרה זה מתורגם לכושר גרירה יעיל יותר.
Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


פולריס מציעים כבר מסוף 2009 בארה"ב את הריינג'ר EV בשמו המלא, כרכב עבודה אמיתי, יעיל ועם ביצועים ראויים – אך עם 0 צריכת דלק, 0 פליטת מזהמים ועלויות תחזוקה שוטפת תחרותית ביחס לכלים מקבילים עם מנועי דיזל או בנזין. הריינג'ר EV המגיע עתה גם אלינו הוא כבר הדור השני המושק, לאחר מתיחת פנים ועוד אי אלו עדכונים שעבר בסוף 2014.
"הריינג'ר EV מספק פתרון תחבורתי מצוין ללקוחות שמעוניינים בכלי קל בעל יכולת עבירות טובה ועלויות תחזוקה ותפעול נמוכות במיוחד", אומר בהודעה לעיתונות רווה תבורי, ראש תחום תחבורה חשמלית בקבוצת לובינסקי, ש'ד.ל.ב. מוטוספורט' שייכת אליה. "מעבר להוצאות הנמוכות, הכלי מתנייד בשקט מופתי כמו כל כלי חשמלי, עובדה שתסייע לו להיות הבחירה הראשונה עבור לקוחות שצריכים להתנהל בשטח מעט מורכב, אך כזה שאפשר להעריך בו כלים שאינם מרעישים".
Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


יבואנית פולריס לארץ פונה עם הריינג'ר החשמלי למגוון שווקים ונישות, בהן בין השאר עיריות, רשויות מוניציפאליות, עבודה בגנים לאומיים, יערות ושמורות טבע, משתלות, אתרי עבודה/בניין בקרבת מגורי אדם (בהם למדדי הרעש ופליטת גזי פליטה משמעות מיוחדת) ולמגזר החקלאי – בתחום העבודה לצד בעלי חיים. בנוסף מתאים הריינג'ר החשמלי גם לעבודה בבתי חולים, מוסדות אקדמיים, חצרות מפעלים ובכל סוג עבודה בה נדרשת יכולת הובלת מטען ושני נוסעים המתנהלת במרחב סגור או בתוך מבנה; בתנאים אלו מהווים היעדר פליטת הגזים והרעש ייתרון מהותי. הריינג'ר EV מוגדר כטרקטור משא חשמלי ומכאן שהוא מורשה לנסיעה בכבישים עירוניים.
Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


פולריס ריינג'ר EV מוצע במחיר החדרה של 65,000 שקלים (לפני מע"מ) עם אחריות מלאה למשך שנתיים. חברת ד.ל.ב. מוטוספורט מציעה את ה-UTV החשמלי גם באמצעות מנגנון ליסינג תפעולי ללקוחות מוסדיים. השירות לכלים מתבצע באמצעות סוכנויות פולריס ברחבי הארץ.
לפניה ליבואנית פולריס לארץ ולקבלת פרטים נוספים, ניתן להתקשר למס' 2717*