פרטים ראשונים: שברולט סילברדו 2016

Chevrolet Silverado 2016

Chevrolet Silverado 2016


שברולט חושפת תמונה יחידה ופרטים ראשונים של הסילברדו החדש ל-2016; מדובר יותר במתיחת פנים לטנדר המגודל שהושק באביב 2013 במהדורתו העדכנית, מאשר בהצגת טנדר חדש לגמרי, אך הבידול ביחס לדגמי 2015 ברור.
ראשית – העיצוב החיצוני; הסבכה הקדמית ויחידת הפנסים עוצבו מחדש, כאשר את פנסי הערפל המוכרים מחליפים כאן פסי נוריות LED רבות עוצמה אך חסכוניות בצריכת האנרגיה. בנוסף, הוחלט אצל שברולט לצמצם במקצת את משטחי הכרום הבוהקים בחזית, ובדגמי 2016 ייצבע הפס הרוחבי העבה החוצה את הסבכה הקדמית (ה'גריל') בצבעי המרכב ומשטחי כרום ייעלמו גם מהפגוש המאסיבי לטובת צביעה בצבעי המרכב, ובכך מקבל הטנדר המצליח פרצוף חדש. בסה"כ "מקבל הסילברדו החדש עיצוב קשוח ורב עוצמה מבעבר" מסביר סאנדור פיזאר, מנהל השיווק של מחלקת הטנדרים בשברולט. "העיצוב המאופק יותר מעניק לטנדר הגדול שלנו מראה בוגר, שרירי ונאה מאי פעם", הוא מסכם. שפטו בעצמכם.
Chevrolet Silverado 8-speed gear

Chevrolet Silverado 8-speed gear


חשובה לא פחות, אם לא יותר, היא תיבת הילוכים חדשה המוצעת לראשונה עבור הטנדר הגדול – אוטומטית עם 8 מהיריות. תיבה זו מתיימרת לשפר באופן משמעותי הן את אופן העברת הכוח מהמנוע אל הגלגלים – חלק, מהיר ויעיל יותר – וכפועל יוצא, לשפר גם את צריכת הדלק.
שברולט מדווחים עוד כי לסילברדו 2016 תוצע גרסה עדכנית ומתקדמת של מערכת האינפורמציה והבידור MyLink של שברולט, שמעתה תתמוך – בין היתר – הן ביישומי רכב של טכנולוגיות Android Auto כמו גם של Apple CarPlay.
בשברולט מתכננים חשיפה מלאה ורשמית של הסילברדו החדש ל-2016 ל"סתיו הקרוב", מבלי לציין תאריך מדויק. עם ההשקה, כך מובטח, ייחשפו גם שיפורים ותוספות בתחום מערכות הבטיחות שיתווספו למהדורה העדכנית של הטנדר הגדול. לפניה ליבואנית שברולט לארץ, לחצו כאן