Govecs Tripl

שובו של התלת-אופן?

Govecs Tripl

Govecs Tripl


מומחית כלי הרכב החשמליים הגרמנייה Govecs ממינכן, בשיתוף קונצרן האנרגיה הדני Trefor השיקה אב-טיפוס לקראת ייצור של תלת-אופן חשמלי המיועד לרוכב ומטען בשם Govecs Tripl (היעדר ה-e במקור). החברה דיווחה עם הצגת הרכב החדש כי היא בתהליך הכנה לייצור סדרתי שאמור להתחיל בתוך מספר חודשים.
ה-Govecs Tripl שוקל בין 100 ל-120 ק"ג בלבד, תלוי ברמת האבזור, והוא מסוגל לשאת מטען בנפח של עד 750 ליטרים ובמשקל של עד 200 ק"ג. תא המטען הקדמי תוכנן בראש ובראשונה לשרת שירותי חבילות, הובלות עירוניות ודואר, אך מותאם גם למגוון שימושים אחרים, בהם נדרשת יכולת שינוע אדם+מטען בעיר. תא המטען מחופה, עמיד בפני חדירת מים, וניתן לעיצוב ותכנון פנימי אינדבידואלי בהתאם לצורך ולדרישות.
Govecs Tripl

Govecs Tripl


הרוכב יושב על ה-Govecs Tripl בדומה לישיבה על קטנוע או אופנוע, כאשר המושב/אוכף ניתן לכיוון מעלה/מטה להתאמת תנוחת הישיבה הנוחה לרוכב. ההיגוי נעשה באמצעות צמד הגלגלים הקדמיים והמנוע מותקן על הגלגל האחורי. זה האחרון מקבל את כוחו מצבר סוללות של 8 קילו-ואט/שעה; הספק המנוע לא נמסר אך הוא אמור להספיק למהירות מרבית של 45 קמ"ש ולטווח נסיעה בין טעינות של 100 ק"מ. טעינה מלאה תיערך 4 עד 8 שעות, תלוי במטען.
המחיר הצפוי עומד על כ-4,000 יורו באירופה וקהל היעד העיקרי אליו יפנו עם השקת הגרסה האזרחית יכלול כאמור שירותי שליחויות ודואר, אך גם רשתות מזון מהיר, בעלי מקצוע שונים הפועלים בשטחים עירוניים ושירותי רפואה והובלת תרופות.