משאית רנו C 440 8x4 Optitrack

משאית רנו לשטח

משאית רנו C 440 8x4 Optitrack

משאית רנו C 440 8×4 Optitrack

רנו מרחיבה את היצע המשאיות עם מערכת ההינע OptiTrack גם לסדרה C. מדובר במערכת המבוססת על מנועים הידראוליים קומפקטיים הנתונים בתוך חישוקי הגלגלים הקדמיים, שאינם מונעים דרך ציריות וגלי הינע. המערכת מאפשרת לנסוע בלי אך להרגיש עם, קרי: בעת הצורך, כאשר נדרשת אחיזה נוספת, ניתן בלחיצת כפתור לשלש את הגלגלים הקדמיים למאמץ ולייצר אחיזה טובה יותר באופן זמני. לאחר מעבר המכשול או הדרך המשובשת ניתן לנתק את המערכת ובכך למנוע שחיקה, בלאי ועומס מיותרים שהיו באים לידי ביטוי בדמות צריכת דלק מוגברת ובלאי חלקים ומערכות העברה מוגבר.

משאית רנו C 440 8x4 Optitrack

משאית רנו C 440 8×4 Optitrack

מערכת ה-OptiTrack מוצעת לגרסאות ה-8×4 וה-8×6 בסדרה C – סדרת משאיות המיועדות לעבודות עפר, כבסיס למערבלי בטון, הובלה ועוד – בתנאי שטח ומעבר לשביל הסלול. המערכת מוצעת על ידי רנו מאז 2009 ומהווה חלופה למערכות הינע מוכרות, הכוללות חלקים נעים רבים, המשפיעים על המשקל, הבלאי וצריכת הדלק. במקרה של דגמי סדרה C מותקנת המערכת על הסרן השני מלפנים כם שמשאיות הנשענות על 4 סרנים (8 גלגלים) מונעות לפי הצורך ב-6 מתוך 8 הגלגלים. אופציה חדשה זו של מערכת ה-OptiTrack מצטרפת לגרסאות ה-2×4, 6×4 ו-6×2 של דגמי סדרה C של רנו, המציעות אופציה זו זה מכבר.
המערכת מופעלת כאמור מתוך תא המפעיל באמצעות כפתור, וכך ניתן גם לנתק אותה. היא ניתנת לשילוב ממצב עמידה וגם תוך כדי נסיעה ופעילה הן בנסיעה לפנים והן לאחור. מנגנון בטיחות אוטומטי מנתק את המערכת ברגע שהמהירות חוצה את קו 25 הקמ"ש. ברנו מציינים כי מערכת ה-OptiTrack חוסכת עד 600 ק"ג ממשקל המשאית, בהשוואה למשאית עם הינע קדמי סטנדרטי – משקל המוסב לטובת עוד מטען. יבואנית משאיות רנו לארץ היא חברת מאיר

משאית רנו C 440 8x4 Optitrack

משאית רנו C 440 8×4 Optitrack