אוטובוס זעיר יונדאי H350

אוטובוס זעיר מיונדאי

אוטובוס זעיר יונדאי H350

אוטובוס זעיר יונדאי H350

יונדאי חושפת גרסת אוטובוס זעיר על בסיס הרכב המסחרי מתוצרתה – יונדאי H350. מדובר בהסבה והתאמה מקוריים "מהמפעל", ולא בהסבה מיוחדת באמצעות קבלן משנה.
המיניבוס החדש של יונדאי מציע 14 מקומות ישיבה עבור נוסעים, כאשר בהיצע 2 גרסאות: האחת עם מושב נוסף לצד הנהג ודלת הזזה מאחור, השנייה ללא מושב ליד עמדת הנהג וללא דלת הזזה, כאשר הכניסה והיציאה מתבצעות דרך הדלת הימנית לצד הנהג. החלוקה הפנימית כוללת שלוש שורות מושבים עם שלושה מקומות בכל שורה, ושורה אחורית – רביעית – עם ארבעה מקומות ישיבה. מאחורי הספסל האחורי מוצע תא מטען בעומק 54 ס"מ המותאם לקלוט גם מזוודות גדולות.

אוטובוס זעיר יונדאי H350

אוטובוס זעיר יונדאי H350

המנוע הוא טורבו-דיזל 4-צילינדרי בנפח 2.5 ליטר המייצר 170 כ"ס. המרכב הוא גרסת בסיס הגלגלים הארוכה של ה-H350 ובעלת הגג המוגבה. לאוטובוס הזעיר מערכת להגנה בפני התהפכות, מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת עזר לבלימה, 4 בלמי דיסק ובקרת דינמיקת נהיגה אלקטרונית. ברשימת האופציות ניתן למצוא מערכת לשמירת נתיב הנסיעה, מזגן עילי, מערכת עזר בחניה ומצלמת רוורס. מחיר האוטובוס הזעיר החדש של יונדאי נע סביב ה-43-44,000 יורו באירופה. בהתאם לגרסה. המותג יונדאי מיובא לארץ על ידי חברת כלמוביל.