מנוף למשאית ATLAS 66.3 E

מנוף קל מאטלס

מנוף למשאית ATLAS 66.3 E

מנוף למשאית ATLAS 66.3 E

יצרנית ציוד ההרמה הגרמנייה אטלס (Atlas) משיקה מנוף חדש להתקנה על משאיות קלות בשם AK 66.3 E. מדובר במנוף בקטגוריית ה-62 קילו-ניוטון/מטר, עם מפתח מרבי של 11 מטרים והמסוגל להרים במפתח זה 360 ק"ג, ומשקל שיא של 2,830 ק"ג במפתח מינימאלי, של 1.74 מ'.
המעניין במנוף זה הוא הליך פיתוחו, שמגיע כבמקרים רבים כיום בתעשייה מכיוון הלקוחות ודרישותיהם. במקרה זה מדובר במנוף שפותח על פי דרישותיו של סוכן אטלס גדול בגרמניה שפיתח עבור לקוח אב טיפוס של המנוף, יחד עם אטלס. התוצאה הפכה מוצלחת וכדאית לייצור, על פי הבנת אנשי אטלס, עד שהמוצר הגיע לייצור סדרתי, וכך הוצג לפני שבועות ספורים במסגרת תערוכה בגרמניה.

מנוף למשאית ATLAS 66.3 E

מנוף למשאית ATLAS 66.3 E

לאטלס AK 66.3 E ארבעה פרקים כאשר שניים מתוכם נפתחים טלסקופית מעבר לציר האחרון במנוף. בכך מציע המנוף גמישות גבוהה ואפשרות הגעה למקומות מורכבים וקשים לגישה בנוחות מרבית. מנוף זה, כפי שמסבירים באטלס, מציע פתרון יעיל במיוחד לנדרשים לבצע הובלות והעברות מטען במקומות צפופים, כאשר למרות היעדר אפשרויות תמרון ראויות, עדיין ניתן להוריד את המטען בדיוק בנקודה בקלות. מנוף זה מקבל גם מערכת הפעלה מרחוק חדשה, עם הבטחה לארגונומיות מעולה וקלות רבה בתפעול. מנופי אטלס למשאיות מיובאים לארץ על ידי חברת פאיז מנופים והידראוליקה מאשקלון.