רנו מאסטר Z.E

רנו מאסטר חשמלי

רנו מאסטר Z.E

רנו מאסטר Z.E

רנו משיקה מאסטר חשמלי שמכירתו תחל כבר בסוף שנה זו. מערכת ההינע החשמלי מתבססת על זו המוכרת מהקנגו החשמלי ותאפשר לרכב המסחרי המגודל טווח נסיעה של עד 200 ק"מ עם מהירות מרבית – הניתנת לקביעה לפי דרישה – של 80 או 115 קמ"ש. זמן ההטענה הנדרש ממצב מרוקן עד מלא לגמרי יעמוד על 6 שעות. המנוע יציע 76 כ"ס.
בדומה לשיטת ההתאמה של הקנגו להינע חשמלי כך מודגש גם במאסטר ריכוז המצברים מתחת לרצפת הרכב והתקנת המנוע בסמוך לגלגלים הקדמיים. כך מתקבל משטח הטענה נמוך, ארוך ושטוח המאפשר חלל הטענה גדול ומרווח. ההיצע יכלול שלושה אורכים שונים, וכפועל יוצא: שלושה נפחי מטען שונים: 5.55, 5.95 או 6.20 מ', ושני גבהים שונים (גובה תא המטען הפנימי): 1.70 או-1.89 מ'. נפח ההטענה נע מ-8.0 ועד 13.0 מ"ק בגרסאות הוואן, ועד 22 מ"ק בהוספת ארגז מותאם על בסיס גרסת השלדה. כושר ההטענה נע מ-1.0 ועד 1.4 טון.

רנו מאסטר Z.E

רנו מאסטר Z.E

קהל היעד עבור הרנו מאסטר החשמלי הם גופים מוניציפליים, חברות הובלה ושיווק הפועלות (בעיקר) בתוככי ערים, רשויות דואר וכיו"ב. בשלב ראשון יוצע המאסטר החשמלי רק בתצורת וואן סגור למטען כמתואר לעיל, או בגרסת שלדה חשופה כבסיס להתקנת ארגז או ארגז מתרומם, תא קירור, בנייה מיוחדת וכיו"ב, ולא בגרסת נוסעים.