משאית אינטרנשיונל סדרה RH

סדרה חדשה לאינטרנשיונל

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

יצרנית המשאיות האמריקאית אינטרנשיונל (International), חלק מקונצרן Navistar ובבעלות חלקית של קונצרן פולקסווגן הגרמני (כ-17%) משיקה בקנדה סדרת משאיות חדשה בשם RH. מדובר במשאיות להובלות יבשתיות ארוכות ועם מטען כבד, כאשר בשלב ראשון מושק 'סוס' גורר בלבד, עם צפי להצגת תצורות מרכב נוספות בהמשך; ההיצע יכלול בשלב ראשון חמש ואריאציות, עם או בלי אגף שינה.

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

במשאיות החדשות מסדרה RH מוצע המנוע החדש של אינטרנשיונל – ה-A26 בנפח 12.4 ליטרים, מנוע שפותח על ידי מ.א.ן בשיתוף היצרנית האמריקאית, בהיותה של מ.א.ן חלק מקונצרן פולקסווגן. מנוע זה מוצע במשאיות החדשות עם 450 כ"ס. היצע תיבות ההילוכים כולל בשלב ההשקה לא פחות מ-10 אפשרויות – כולן מתוצרת Eaton: ידנית עם 9-18 הילוכים, UltraShift PLUS בכמה תצורות, Fuller עם 10 הילוכים ו-UltraShift PLUS LSE עם 16 הילוכים. אופציות ההינע הסופי הן 4×2 (2 סרנים), 6×2 ו-6×4 (3 סרנים).

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

מאינטרנשיונל נמסר כי המשאיות החדשות חסכוניות במוצע בכ-6% בצריכת הדלק ביחס למשאיות וותיקות יותר מסגמנט זה של היצרנית.
באינטרנשיונל מצהירים כי המשאיות החדשות מתמקמות בראש הסגמנט בכל התכונות החשובות: בטיחות, צריכת דלק, עלויות תחזוקה וטיפולים והנדסת אנוש. למעשה מדובר במשאיות חדשות מן המסד, עם קבינה חדשה לגמרי, שימוש במכלולים ומיקומם בצורה חדשה, חיסכון ניכר במשקל והוספת אי אלו אביזרי בטיחות שלא הוצעו במשאיות המותג עד כה. חלונות הצד והמראות עוצבו מחדש, עם הבטחה לשדה ראיה מעולה לאחור והצידה. עיצוב סביבת הנהג מתבססת על מחקרים ארוכים ואיסוף מידע מנהגים רבים במשך הזמן, תוך הבטחה להציע נוחות וקלות תפעול הטובים בקטגוריה. בעיצוב החיצוני הושם דגש לא רק על מראה עדכני ורענן, אלא גם על אווירודינמיות טובה ויעילה, המשפיעה הן על צריכת הדלק והן על איכות הנסיעה, בעיקר בכל הקשור לרעשי רוח. תצורת המנוע החדש אפשר עיצוב חופת מנוע המשוכה חדות מטה וקצרה יחסית, במטרה להעניק לנהג שדה ראיה מיטבי גם לפנים. הזיכיון ליבוא משאיות אינטרנשיונל לארץ נמצא בידי חברת זוקו שילובים.

משאית אינטרנשיונל סדרה RH

משאית אינטרנשיונל סדרה RH