דאף XF

דאף XF/CF: הרחבת ההיצע

דאף XF

דאף XF

זמן קצר לאחר השקת הדור הבא של משאיות החלוקה מסדרה LF של דאף מרחיבה היצרנית ההולנדית בבעלות Paccar האמריקאית את דור ההמשך לסדרות הגדולות יותר XF ו-CF. סדרה XF וסדרה CF החדשות לגמרי הוצגו באפריל השנה והוצעו בתצורת 'סוס' גורר עם 2 או 3 סרנים (2×4 או 2×6), וכמובטח – בתחילת 2018 תוצענה תצורות מרכב ושלדה נוספות, ואלו מוצגות עתה. למעשה מציגה עתה דאף את הליין המלא והמגוון יותר של סדרות אלו, עם פנייה לכלל הענפים בשוק הנדרשים למשאיות בסדר גודל שכזה.

דאף CF

דאף CF

ההיצע המעודכן יכלול בסה"כ 11 גרסאות: 8 גרסאות שלדה לנשיאות מרכבים שונים עם 2, 3 או 4 סרנים, ו-3 גרסאות 'סוס' גורר. בתוך אלו מוצעת גם גרסת 8×4 המיועדת בעיקר לענף הובלת הבטון והמתיימרת להציע משקל עצמי קל במיוחד. בדאף טוענים כי כל הגרסאות חסכוניות בעד 7% בצריכת הדלק לעומת גרסאות מקבילות מהדור הקודם, וקלות ב-100-250 ק"ג, בהתאמה.

דאף CF

דאף CF

דאף XF

דאף XF

היצע המנועים יכלול – כפי שפורסם עם השקת הסדרות – מנועי Paccar בנפח 11.0 ו-13.0 ליטר בקירוב, המציעים טווח הספק רחב שבין 300-530 כ"ס. הכוח יועבר אל הגלגלים באמצעות תיבות הילוכים חדשות מסוג ZF Traxon.
מעבר למה שכבר פורסם אודות סדרות חדשות אלו, מודגש עתה המאמץ שהושקע בשלב התכנון לאפשר עבודות התקנה ובנייה קלות מבעבר, להקל, לפשט ולהוזיל את התאמת המשאיות ללקוח – הן על ידי היצרנית והן על ידי קבלני משה, מתקיני מערכות ומרכבים שונים.
יבואנית דאף לארץ היא חברת תעבורה.

דאף CF

דאף CF