פולריס ריינג'ר לילדים (וידאו)

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס האמריקאית מרחיבה את סדרת רכבי העבודה הוותיקה והמוכרת שלה – ריינג'ר – לכיוון מפתיע: פולריס ריינג'ר 150 EFI הוא העתק מוקטן של דגמי הריינג'ר המוכרים ומיועד לילדים מגיל 10 ומעלה. הגימיק המרכזי: מערכת השליטה RIDE COMMAND. מדובר במערכת המופעלת בשלט רחוק המאפשרת להורים לשלוט ולתכנן מראש מגבלות בטיחות להגנה על הילד ברכב, בכלל זה – דימום המנוע מרחוק. ניתן להגדיר באמצעות המערכת (דרך מכשיר הטלפון הנייד) איזור בו הרכב יכול לנוע, כאשר כל יציאה מהאיזור המתוחם תגרור דימום המנוע; ניתן לדומם את המנוע מרחוק או להתניעו מחדש; ניתן להגביל את מהירות הנסיעה; המערכת מאפשרת נעילה כך שלא ניתן יהיה להניע את הכלי ללא קוד; היא כוללת מגבלה אוטומטית שלא תאפשר חריגה ממהירות נסיעה של 9 קמ"ש כאשר הנהג אינו חגור ועוד.

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס ריינג'ר 150 EFI

עוד מוצע בריינג'ר EFI 150 אבזור בטיחות סטנדרטי הכולל בין היתר דגלון אזהרה, צמד קסדות, רשתות הגנה כדלתות, נורות LED המופעלות בכל זמן שהמנוע פועל וכמובן מסגרת בטיחות אינטגרלית המהווה חלק מהמרכב.
פולריס ריינג'ר EFI 150 הוא אכן רכב קומפקטי, עם נתון אורך של 216 ס"מ, רוחב של 122 ס"מ וגובה של 147 ס"מ. הוא שוקל 305 ק"ג ומציע יכולת הובלת מטען סמלית למדי של פחות מ-23 ק"ג בארגז.

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס ריינג'ר 150 EFI

הריינג'ר הקטן מונע באמצעות מנוע חד-בוכנתי בנפח 150 סמ"ק מבלי שבפולריס פרסמו את הספקו. הכוח מגיע אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר רציף (ואריאטור).
מחיר פולריס ריינג'ר EFI 150 עומד על 5,000$ בארה"ב. יבואנית פולריס לישראל היא חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי