פולקסוגן קראפטר

פולקסווגן קראפטר החדש בארץ

פולקסוגן קראפטר

פולקסוגן קראפטר

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לארץ, החלה בשיווק פולקסווגן קראפטר החדש בישראל. הדור האחרון והמעודכן של הקראפטר הוצג אמנם כבר באוגוסט 2016, אך רק עתה הוא מוצע גם אצלנו, כמתחרה בקטגוריית המסחריות הגדולות. פולקסווגן קראפטר החליף את ה-LT ב-2006 והיה פרי פיתוח משותף עם מרצדס, ששיווקה אותו כמרצדס ספרינטר. הקראפטר החדש כבר לא קשור למרצדס, והוא פרי פיתוח משותף של פולקסווגן וחברת הבת – יצרנית המשאיות מ.א.ן.

פולקסוגן קראפטר

פולקסוגן קראפטר

פולקסווגן קראפטר החדש יוצע בשני משקלים כוללים מרביים: 3.5 וכ-3.9 טון, בשתי רמות הספק – 140 או 177 כ"ס (שתיהן מאותו המנוע הבסיסי: TDi בנפח 2.0 ליטר), ובארבע תצורות מרכב: קצר וארוך, עם גג רגיל או גג מוגבה. בנוסף יכול הלקוח לבחור גם את תיבת ההילוכים המועדפת – 6 הילוכים ידניים או 8 הילוכים אוטומטיים.
אבזור הבטיחות כולל בקרת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט המתאימה עצמה לתנאי הדרך ולתנועה, מערכת לשמירת מרחק מהרכב שלפנים, מערכת תיקון סטיות בשל רוחות צד, מערכת התרעה על מצב עייפות מסוכן אצל הנהג ומערכת עזר לבלימה הבולמת את הרכב בעת הצורך – במידה והנהג לא עשה כן.
דגמי פולקסווגן קראפטר שישווקו בישראל יוצעו רק בתצורת הינע קדמי; הקראפטר החדש מוצע בשווקים נוספים גם עם הינע אחורי או הינע כפול לבחירה.
המחירים מתחילים ב-215,000 ₪ (המחירים לא כוללים מע"מ) עבור הגרסה הבסיסית – קצרה, מרכב סגור (ללא חלונות מאחור), גג רגיל, 140 כ"ס ותיבה ידנית, וב-226,000 ₪ עבור הגרסה האוטומטית הדומה.

פולקסוגן קראפטר

פולקסוגן קראפטר