מישלין X Works Grip D

צמיג משאית לתנאי קיצון

מישלין X Works Grip D

מישלין X Works Grip D

מישלין משיקה את ה-X Works Grip D – "הצמיג הקשוח והאגרסיבי ביותר מתוצרתה לציר מניע במשאיות", כהגדרתה. ה-Grip D מצטרף אל משפחת הצמיגים למשאיות X Works של היצרנית והוא מיועד מן הסתם לשרת על משאיות הפועלות גם בכביש וגם בשטח, בכלל זה בשטח מאתגר וקשה לתנועה.
במישלין מכוונים את הצמיג החדש אל לקוחות העוסקים בתחומי האנרגיה השונים (גז, נפט, כרייה וכיו"ב) ובתעשיית העץ והוא פותח במיוחד בכדי לענות על הצרכים המיוחדים המאפיינים אופי שימוש כזה, ובראש ובראשונה – להציע יכולות עמידה בפני מצע שמהווה סכנה ופוטנציאל נזק גבוה עבור צמיגי משאיות. כצמיג האחראי להעברת כוח המנוע אל הקרקע, והכל תחת עומס קיצוני, מתאפיין ה-X Works Grip D החדש של מישלין בשילוב בין פרופיל גס ויעיל בשטח (פינוי בוץ, כושר ציפה גבוה, מבנה עמיד בפני קרעים וחתכים), מבנה פנימי ייחודי המבטיח עמידות הן בפני נזקים והן בפני כוחות פיתול קיצוניים, כמו גם דפנות קשיחות ועמידות במיוחד.

מישלין X Works Grip D

מישלין X Works Grip D

פרופיל הצמיג דומה למוכר מצמיגי שטח של ממש, ולקשוחים יותר מביניהם; למרות המבנה האגרסיבי והבולט מובטח התנהגות כביש טובה מאוד עם שמירה על היכולות השונות על כביש סלול, במטרה להציע את מירב הבטיחות גם על אספלט. במישלין טוענים כי מבנה ותצורת הבליטות על פני הצמיג נועדו למזער תקיעת אבנים ביניהם ובמקביל – את היכולת לחדור את הגומי או לבצע בו קרעים. הדפנות כוללות כמה שכבות רשת פלדה להגנה ועובי חריג והגומי עצמו ממנו עשוי הצמיג מתיימר לפלוט חום באופן יעיל ולשמור את הצמיג בטמפרטורה נמוכה גם בתנאי חיכוך גבוהים.
בשלב ראשון מוצע הצמיג במידה אחת בלבד: 11R24.5

מישלין X Works Grip D

מישלין X Works Grip D