Renault Trucks T

הכבדות של רנו ל-2019

Renault Trucks T

Renault Trucks T

רנו משאיות – חטיבה בבעלות וולוו – ממשיכה לעדכן את דגמי 2019 מתוצרתה; לאחר שהציגה את סדרת Renault Trucks D הבינונית בגודלה במהדורתה המעודכנת מגיע תור סדרה Renault Trucks T הגדולה והכבדה יותר לעבור רענון.
דגמי 2019 של סדרה T מתהדרים בשורה התחתונה בחיסכון ממוצע של 3% בצריכת הדלק, בהשוואה לדגמי 2018 ואחורה. זו הכותרת הראשית וככל הנראה החשובה יותר מפי רנו בהתייחס לשורת השיפורים והעדכונים שסדרה זו עברה.

Renault Trucks T

Renault Trucks T

תוצאה זו מתקבלת, כפי שמסבירים ברנו, הודות לשימוש בתוכנת בקרת השיוט/נסיעה המתקדמת ביותר של החברה – Optivision (המשותפת גם למשאיות וולוו ). מערכת בקרת שיוט זו מסוגלת "לראות קדימה" על סמך מיקום הנקבע באמצעות חיבור למידע מלוויינים ומפות טופוגרפיות מובנות, ובהתאם לכך הייא מתכננת את מהלך, אופי ומהירות הנסיעה – עד לרמת גובה הסל"ד במנוע וקביעת ההילוך המתאים. במילים פשוטות, לדוגמא: אם המערכת תזהה עלייה בשיפוע קל, למשל, בהמשך הדרך, היא תכין את כל המערכות של המשאית הקשורות לנסיעה בזמן ובהילוך הנכון במטרה לבצע את המקטע הספציפי באופן היעיל, החלק והחסכוני ביותר. הכל כמובן ללא התערבות הנהג. וכיו"ב מצבים אחרים.

Renault Trucks T

Renault Trucks T

גם מערכת ה-Eco Cruise Control – מערכת בקרת שיוט אדפטיבית – המשולבת עם מערכת ה-Optivision, קיבלה רענון מקיף, מדדים חדשים להתייחסות ועדכון תוכנה במטרה להציע דיוק רב יותר במציאת הילוכים הנכונים, גובה הסל"ד המתאים, פעולת הבלמים הנכונה ביותר ועוד, במטרה לאפשר נסיעה חלקה ו'זורמת' ככל הניתן, הכל במטרה להוריד את צריכת הדלק.

Renault Trucks T

Renault Trucks T

מנועי הדיזל – 11.0 או 13.0 ליטר – עומדים כבר מעתה בתקני יורו-6d העדכניים והמחמירים ביותר, למרות שמועד הפיכתם למחייבים הוא רק בספטמבר 2019.
עיצוב הפנים רוענן ולוטש וחלק מהדיפונים והמכלולים עטויים חומר דמוי סיבי פחמן למראה מודרני, קל ומתקדם יותר, בכלל זה לוח השעונים והמחוונים שעוצב מחדש. העיצוב הסטנדרטי כולל מושבי עור שחור וציפוי תקרת הקבינה בבד אפור.

Renault Trucks T

Renault Trucks T

גם מבחוץ בוצעו מספר שינויים ועדכונים, בכלל זה סבכה קדמית ('גריל') ומראות מוצעים בשני גוונים לבחירה: שחור מבריק או כתום. גם הלוגו ושם הדגם עודכנו, ועתה הם מופיעים בפשטות ובבירור על הדלתות, כולל ציון הספק המנוע. נחמד לגלות שברנו חשבו בכך להשאיר מקום ראוי לסמל החברה שבעל המשאית ירצה לפאר בו את משאיותיו…
כל העדכונים מתייחסים לסדרה T כמו גם לגרסאות T High בעלות הגג המוגבה. משאיות רנו מיובאות לארץ על ידי חברת מאיר

Renault Trucks T

Renault Trucks T