סקניה סדרה XT

סקניה משפרת את סדרה XT

סקניה סדרה XT

סקניה סדרה XT

סקניה השבדית השיקה את סדרה XT העדכנית לקראת סוף 2016 כסדרה חדשה לגמרי של משאיות המיועדות לעבודות עפר ופעילות בשטח שאינו סלול. עתה, כשנה וחצי לאחר תחילת שיווקה (מסוף 2017), מבצעת סקניה שורה של שיפורים, ליטושים ועדכונים כתוצאה מהצטברות הערות, הארות והיזון חוזר מצד לקוחות העובדים עם משאיות אלו, במטרה "להעלות את התפוקה, היעילות והקשיחות של משאיות אלו", על פי הצהרות החברה.

סקניה סדרה XT

סקניה סדרה XT

סדרה XT המעודכנת מקבלת גרסה חדשה – "מהמפעל" – של מוביל עפר כבד וקשוח יותר שחוזק והוקשח במקומות רבים בשלדה ובמרכב במטרה להציע עמידות גבוהה יותר ולאורך זמן ארוך יותר בתנאי עבודה דורשניים. ההיצע כולל גרסאות על למשקל כולל של 66 טון בתצורת הינע 8×4, מה שמתורגם לכושר נשיאה של כ-50 טון.
מערכת העברת הכוח כולה – גיר, תיבות העברה, ציריות וכיו"ב – חוזקה והוקשחה באמצעות מכלולים מאסיביים, חזקים ועמידים יותר. הסרן הקדמי כולו תוכנן מחדש ומבטיח עוד קשיחות ועמידות. יחסי ההעברה הסופיים הוארכו במטרה לפזר עומסים באופן יעיל יותר לכל אורך מערכת העברת הכוח. קפיצי העלים הוחלפו בחזקים יותר ומערכת ההגה אף היא עברה ריענון כולל שעיקרו החלפת מכלולים רבים בחדשים – עמידים ומאסיביים יותר. אל היצע תיבות ההילוכים מצטרפת תיבה חדשה המתוכננת לעבוד בגרסאות הנדרשות לעומסי קיצון.
בסקניה מדגישים עוד כי הוורסטיליות והיכולת להתאים כל משאית בהתאם לדרישות הלקוח שופרו אף הן, במטרה לאפשר לכמה שיותר לקוחות "לתפור" את המשאית שלהם במדויק על פי צורכיהם.
סקניה תציג את סדרה XT החדשה באפריל, במסגרת תערוכת BAUMA 2019 במינכן, גרמניה. שיווק הסדרה המשופרת והמעודכנת יחל במקביל

סקניה סדרה XT

סקניה סדרה XT