RAM Chassis Cab

גרסאות השלדה החדשות של RAM

RAM Chassis Cab

RAM Chassis Cab

חטיבת ראם (RAM) בקונצרן פיאט-קרייזלר, לשעבר דודג' ראם, ממשיכה לחשוף עוד דגמים וגרסאות של הטנדרים הכבדים והגדולים שלה – דגמי ה-RAM HD (מלשון Heavy Duty), עם השקת גרסת שלדה (Chassis Cab) לדגמי ה-3500, 4500 ו-5500 של הסדרה. בראם מדגישים כי בדומה ליתר הגרסאות החדשות הרגילות, גם גרסת השלדה החשופה מתבססת על שלדה חדשה לגמרי, חזקה משמעותית בהשוואה לדגמי 2018 ואחורה. לא מדובר בשלדה זהה לזו עליה מתבססים הטנדרים, אלא בשלדה שהותאמה במיוחד להוות בסיס למגוון מרכבים ופלטפורמות המיועדים להתקנה על גבה.

RAM Chassis Cab

RAM Chassis Cab

גרסאות הראם Chassis Cab מוצעות עם מנוע Hemi V8 בנזין בנפח 6.4 ליטר המייצר 410 כ"ס בגרסאות ה-3500, ו-370 כ"ס בגרסאות ה-4500 ו-5500. המומנט בשני המנועים עומד על למעלה מ-59 קג"מ. אפשרות נוספת הוא מנוע דיזל 6 צילינדרים בנפח 6.7 ליטר המייצר 360 כ"ס ומומנט עוקר סלעים של למעלה מ-110 קג"מ. מנוע זה זמין לכל הגרסאות. העברת הכוח מתבצעת באמצעות תיבה אוטומטית חדשה עם 8 מהירויות עבור גרסאות ה-3500 בלבד, כאשר גם עבור גרסה זו וגם עבור יתר הגרסאות מוצעות תיבות אוטומטיות עם 6 הילוכים – כאשר לכל גרסה מוצעת תיבה המותאמת עבורה. כל גרסאות השלדה החשופה החדשות של RAM מוצעות עם אופציה ליציאת כוח (PTO) היכולה לשמש בין היתר להפעלת משאבה הידראולית רבת עוצמה.
כושר הגרירה המרבי עבור גרסאות השלדה החדשות של RAM עומד על כ-16.0 טון, וכושר ההעמסה המרבי – קרי: משקל המרכב או האביזר המותקן – הוא 5.5 טון.

RAM Chassis Cab

RAM Chassis Cab

ב-RAM מציינים בגאווה כי למרות כל העדכונים, החיזוקים והשיפורים מציגו הגרסאות העדכניות של דגמי השלדה החשופה ירידה ממוצעת של 50-60 ק"ג ביחס לגרסאות הקודמות. עיצוב הפנים החדש דומה לזה שמאפיין את גרסאות הטנדר ה'רגילות' החדשות של RAM עם הבטחה לעוד נוחות, קלות תפעול, איכות הרכבה, אבזור וחומרים.
ראם תחל לשווק את גרסאות השלדה החשופה החדשות שלה החל מהרבעון השני בשנה זו (2019). יבואנית ראם לארץ היא חברת מכשירי תנועה.

RAM Chassis Cab

RAM Chassis Cab