מרצדס אטגו החדשה

מרצדס אטגו חדשה

מרצדס משיקה אטגו מעודכנת, במיוחד עבור שוק עבודות העפר, הבניין והתשתיות, כמתחרה בסגמנט ה-Medium-Duty הצומח במהירות. כמשאית המיועדת "להילחם" בקטגוריות אלו מצהירים במרצדס על וורסטילות גבוהה ועל אינספור ואריאציות בהן ניתן להזמין את המשאית, במטרה לענות על כל הדרישות המגוונות בשוק זה.

מרצדס אטגו החדשה

מרצדס אטגו החדשה


מרצדס השיקה את האטגו מהדור היוצא ב-2013 ולמעשה, מבחינה חיצונית, לא מציע הדור החדש – החמישי בשושלת מאז הושקה הסדרה לראשונה ב-1998– שינויים משמעותיים. מרצדס ביצעה עדונים מינוריים בעיצוב החיצוני כמו גם בזה הפנימי בקבינה, בעיקר סביב ארגונומיות והיצע חומרים רחב מבעבר לדיפון ולריפוד. ההבדל העיקרי הוא בהרחבת יכולות ההתאמה למגוון שימושים ספציפיים במגזרים עבורם מיועדת האטגו, שעלתה משמעותית על פי מרצדס, בעיקר הודות לעוד אפשרויות בחירה והתאמה. גרסאות האטגו החדשות מוצעות בטווחי המשקלים (כולל) שבין 5.5 ל-16.0 טון. עם הינע אחורי או כפול (4×4), כאשר ההינע הכפול מוצע ככזה הניתן לשילוב לפי דרישה, או קבוע לכל הגלגלים. רוחב הקבינות הוא 2.3 מטרים ובהיצע 4 אפשרויות שונות (מחד קבינה, עבור בקבינה וחצי ועד לדאבל קבינה). ניתן לבחור בין קפיצי עלים מפלדה לבין בולמי אוויר.
היצע המנועים כולל שני מנועים שונים – 5.1 ליטר ארבע-צילינדרי ו-7.7 ליטר שישה-צילינדרי, עם 7 רמות הספק שונות בסה"כ, מ-156 ועד 299 כ"ס. גם היצע תיבות ההילוכים מגוון וגדל בגרסה העדכנית, ומעתה ניתן לבחור מבין 3 גרסאות תיבות PowerShift שונות, עם 6, 8 או 9 הילוכים לבחירה.
יבואנית מרצדס לארץ היא חברת כלמוביל