הומבאור KTA

עגלות מקצועיות מ-Humbaur

הומבאור HTK

הומבאור HTK

הומבאור הגרמנייה (Humbaur) מציגה עגלות חדשות לשימוש מקצועי ספציפי המיועדות לתחומי התשתיות, הצמ"ה והבניין השונים; החדשה הראשונה היא ה-HTK 14 – עגלה עם יכולת הרמה ושפיכה לשלושה כיוונים המצטרפת לסדרת העגלות HTK ומתמקמת בפסגת ההיצע. לכל הנגררים בסדרה HTK תכונות דומות – יכולת הרמת הארגז לשלושה כיוונים, לפי דרישה – והם מוצעות במשקלי עבודה (כושר נשיאה) שבין 3.25 עד 14.0 טון, כפי שמציעה ה-HTK 14 החדשה.
במקביל להשקת הגרסה החדשה בסדרה, מדגישים בהומבאור כי כל דגמי סדרה זו עברו מקצה שיפורים וחיזוקים, שעיקרם חיזוק ועיבוי הקורות המהוות את השלדה ועיבוי וחיזוק הסרנים – במטרה לאפשר נשיאת משקל גבוהה ככל הניתן ביחס למשקל העצמי. הנגרר החדש שוקל 3,000 ק"ג.

הומבאור KTA

הומבאור KTA

נגרר חדש מיוחד נוסף הוא ה-KTA – נגרר ייעודי לנשיאת גליל צינורות/כבלים, עם יכולת נעילת הגליל או פתיחתו לצורך פריסה/גלילה. כנגרר שתוכנן במיוחד לעמוד במשימתו העיקרית הוא מאפשר, בין היתר, לאדם אחד לתפעל את הגליל המותקן עליו, ובבטחה מרבית. המתקן האוחז את הגליל ניתן להסרה בעת הצורך והיעדר כל מעקה או דפנות בנגרר מקלים על פעולת הגלילה והפריסה, ללא חשש ממכשולים בהם יכול הכבל/צינור להסתבך. לנגרר ארבעה מוטות ייצוב מתכווננים בקצותיו, המאפשרים קיבוע ועיגון הנגרר למקומו בעת הצורך.
המבאור KTA מסוגל להכיל גליל כבל/צינור עד לקוטר של 280 ס"מ ולרוחב של עד 145 ס"מ, עם משקל מרבי (נטו) של 2.24 עד 2.7 טון, תלוי בגרסה. יבואנית הומבאור לארץ היא חברת האחים ניסנבוים מיבנאל.