מרוץ משאיות אצלכם בסלון (וידאו)


ביולי הקרוב יחלו השיווק והמכירות של משחק המחשב FIA European Truck Racing Championship הרשמי והמוכר מטעם התאחדות מרוצי המשאיות האירופאי (ETRC). מדובר במשחק מחשב המדמה מירוץ משאיות ברמה הגבוהה ביותר שפותח אי פעם, והוא מוכר כמשחק הרשמי של ההתאחדות המארגנת את ליגת המרוצים באירופה.

המשחק העדכני פותח במשך כמה שנים על ידי מומחיות משחקי המחשב הצרפתיות kylotonn ו-bigben-interactive והוא מותאם לקונסולות המשחקים Playstation 4, Xbox One, PC ו-Nintendo. המשחק מתיימר לכלול גרפיקה ברמה שטרם הוצעה במשחקים דומים. הוא מדמה משאיות אמיתיות, נהגים אמיתיים ומסלולים אמיתיים. המרוצים כוללים – כמו במציאות – 12 משאיות בכל פעם, וכל מירוץ מחולק לארבעה מקטעים באורך 45 ק"מ כל אחד. על פי מפתחי המשחק תוכננו המשאיות הוירטואליות להתנהג במסלול בדיוק כמו המשאיות האמיתיות בכל הקשור לחוקי הפיסיקה, ובהתאם להציע יכולות אחיזה, איבודי אחיזה, החלקות, האצות ובלימות תואמות מציאות. הירידה המובטחת לפרטים מתיימרת להציב סטנדרט חדש, ולא רק מבחינה גראפית; בין היתר חלים על הנהגים בדיוק אותם החוקים – והעונשים – החלים במירוצים האמיתיים, וכך זהים גם מכלולי וביצועי המשאיות: על השחקן לדאוג לכמות דלק מספקת, מילוי מים בזמן, ניפוח צמיגים, קירור הבלמים ושאר משימות המהוות חלק מכל מרוץ משאיות אמיתי.

"אנו גאים במשחק המתקדם והריאליסטי אותו פיתחו kylotonn ו-bigben-interactive" אמר עם חשיפת המשחק החדש גיאורג פוקס, מנהל ETRA. "המשחק כולל ירידה מדוייקת לפרטים ומדמה משאיות אמיתיות כפי שטרם ראינו. בשל כך דורשת נהיגת המשאיות הוירטואלית רמת מקצועיות וניסיון בלתי מבוטלים, ומכאן האתגר הגדול לשחקנים".
בשלב זה טרם פורסם המחיר. המשחק יהיה ניתן לרכישה החל מיולי הקרוב, כאמור, בין היתר דרך Amazon ו-ebay.