אופל מובאנו 2019

אופל מובאנו חדש

אופל מובאנו 2019

אופל מובאנו 2019

אופל הגרמנייה, כיום חלק מקונצרן PSA הצרפתי, משיקה את הרכב המסחרי המגודל מובאנו (Movano) במהדורה מעודכנת ל-2019. עיקר החדשות מתמקדות בליטוש העיצוב (החיצוני והפנימי) ובשדרוג/הוספת מערכות עזר בנהיגה ובטיחות. האופל מובאנו ייוצר גם תחת השם ועם הלוגו של ווקסהול, עבור השוק הבריטי ומוצע על ידי ניסאן (חברה-אחות לרנו) כניסאן NV400. המובאנו פותח בשיתוף רנו והוא חולק פלטפורמה, מנועים ואת רוב חלקי המרכב עם הרנו מאסטר.
אופל מובאנו החדש בולט לעומת קודמו בראש ובאשונה בחזית החדשה, הכוללת בין היתר פנסי LED חדשים. עיצוב הפנים עודכן ולוטש, ועיקר החדשות כאן הן ידיות אחיזה חדשות ואופציה לתאורת LED פנימית לתא המטען. היצע המנועים לא שונה והוא כולל מנועי דיזל בטווחי ההספק שבין 145 ל-170 כ"ס.

אופל מובאנו 2019

אופל מובאנו 2019

אבל, עיקר החדשות מתמקדות במערכות העזר והבטיחות; מצלמת רוורס המשדרת את הנעשה מאחורי הרכב אל מסך 7" בלוח המחוונים הופכת לאבזור סטנדרטי. כך גם מערכת התראה בפני זוויות "מתות" במראה. אופציה חדשה בתשלום היא מערכת אוטומטית לשמירת נתיב הנסיעה המתריעה וויזואלית וקולית עם כל סטייה מהנתיב, וכך גם מערכת עזר להתמודדות עם רוחות צד, המתיימרת לעזור ולשמור את הרכב בנתיבו גם ברוחות עזות.
רשימת התוספות המתקדמות (אופציות בתשלום) ממשיכה עם מגוון כיסאות משוככי אוויר חדשים לבחירה, שיפור והגדלת תאי האחסון בקבינה, בכלל זה תא הכפפות הגדול (10.5 ליטר) הניתן להוצאה במלואו ולשימוש כתיק קשיח נישא. מערכת הניווט – כולל מסך חדש – ממוקמת מחדש ומתיימרת להציע גישה וצפייה נוחות יותר, והמערכת עצמה משודרגת ומעודכנת ביחס לזו שהוצעה בדור היוצא. עוד אופציה חדשה היא אפשרות הטענת הסלולארי באופן אלחוטי, על ידי הנחתו על משטח ייעודי לשם כך.

ווקסהול מובאנו 2019

יוצע גם בגרסה בריטית כווקסהול מובאנו

אופל מציעה את המובאנו בלמעלה מ-150 גרסאות שונות, המשלבות מנועים, סוגי מרכב ותיבות הילוכים שונות, במטרה להציע את הרכב המסחרי המתאים ביותר לצורכי קהל יעד רחב ככל הניתן. בין היתר מוצעות גרסאות מרכב פתוחות או סגורות, אלו האחרונות בגרסאות נוסעים או מטען, בסיסי גלגלים שונים וגרסאות שלדה חשופה להתקנת מרכבים ייעודיים לאחר הרכישה. המובאנו מוצע עם אורכי הטענה של עד 438 ס"מ וגובה הטענה מרבי של עד 214 ס"מ. נפח ההטענה הגדול ביותר עומד על 17 מ"ק בגרסה הגדולה ביותר והמשקל הכולל המרבי הוא 4.5 טון, כאשר מתוכם מהווה משקל ההטענה המותר 2.4 טון. כושר הגרירה המרבי הוא 3.5 טון.
יבואנית אופל לארץ היא חברת דוד לובינסקי.