פורד טרנזיט 4x4

פורד טרנזיט ל-2020

פורד טרנזיט 4x4

פורד טרנזיט 4×4

פורד מוסיפה לסדרת המסחריות הגדולות שלה – טרנזיט – גרסת 4×4, מעדכנת את המנועים ומצרפת אופצייה לתיבת הילוכים מתקדמת עם 10 מהירויות. העדכונים ייושמו בדגמי 2020 ששיווקם יחל כבר במהלך החודשים הקרובים בארה"ב.
היצע המנועים מתעדכן ומתחדש בדור הבא של הטרנזיט, ויכלול בין היתר מנוע EcoBlue בנפח 2.0 ליטר (דיזל) ומנוע PFDi V6 בנפח 3.5 ליטר (בנזין), שיחליף את מנוע ה-V6-בנזין הנוכחי, בנפח 3.7 ליטר עם הבטחה לעלייה בהספק ובמקביל ירידה בצריכת הדלק.
החדשה המשמעותית ביותר בדגמי 2020 של הטרנזיט מתייחסת להוספת גרסת הינע כפול (4×4). בפורד מדגישים כי מערכת ההינע החדשה, המניעה גם את הגלגלים הקדמיים לפי הצורך, לא שינתה את גובה רצפת הרכב מעל לפני הדרך או את גובה כיסא הנהג, וזאת במטרה להציע את אותה רמת נוחות בעת טעינה ופריקה. בפורד מציינים כי כבר בעת תכנון ושרטוט הגרסאות הראשונות של הטרנזיט (המהדורה הנוכחית הושקה ב-2013) נלקחה בחשבון גרסת הינע כפול, וכבר בתכנון הראשוני הוכנס המקום למערכות השונות שתידרשנה לשם כך בעתיד. גרסאות ההינע הכפול מיועדות לנוע בשטח קל, דוגמת שבילים משובשים, אך היא תוכננה בעיקר להציע רמות אחיזה ובטיחות גבוהות יותר על מצע מוגבל אחיזה כמו שלג, קרח, בוץ, חצץ או בגשם.
מערכת ההינע הכפול מוגדרת כ"חכמה" שכן היא כוללת תכונת ניתור תמידי של מצב הגלגלים ופערי הסיבוב ביניהם, ו"יודעת" להעביר כוח בהתאם לסרן הקדמי או לאחורי. הודות לכך נמנע סבסוב מיותר של גלגלים ואיבודי אחיזה כפועל יוצא.
חדשה לשנת הדגם 2020 היא גם גרסת צוות סגורה, קרי: ואן הסגור מאחור עם שתי שורות מושבים מלפנים (עם חלונות) המשלב בין הובלת נוסעים להובלת מטען. תצורה זו מצטרפת אל מגוון התצורות המוכרות של הטרנזיט, בהן ואן סגור או לנוסעים במגוון אורכים וגבהי תקרה, גרסאות שלדה, חד או דאבל קבינה ועוד. יבואנית פורד לארץ היא חברת דלק

פורד טרנזיט 4x4

פורד טרנזיט 4×4