ניסאן נבארה חדש


זה עתה החלה ניסאן לשווק את הגרסה העדכנית ביותר של הטנדר נבארה, לאחר שעבר מתיחת פנים ורענון מקיף לפני מספר שבועות. עדכון וחיזוק השלדה והמרכב, יחד עם מנוע חדש הופכים את הנבארה המעודכן לטנדר כמעט חדש לגמרי, למרות השמירה על העיצוב הוותיק יותר והמוכר. אגב, ניסאן נבארה נמכר לא פחות מ-231,435 פעמים ברחבי העולם בשנת 2018, נתון ההופך אותו לטנדר הנמכר ביותר בקטגוריה שלו.
עדכוני העיצוב הם קלים ומתמקדים בעיקר בחזית, לאחר רענון ועדכון יחידות הפנסים, הסבכה הקדמית (ה'גריל') ויחידת הפגוש.

חשוב יותר הוא מנוע טורבו-דיזל מעודכן, העומד כבר עתה בתקני איכות הסביבה העתידיים באירופה (Euro 6d-Temp). זהו אותו מנוע 2.3 ליטר בבסיסו המוכר זה מכבר גם אצלנו כמשרת הנבארה, אך עם עדכוני תוכנה ושיפורים נוספים. כמקודם מוצעות שתי גרסאות הספק: 163 ו-190 כ"ס, אך במנועים החדשים עלה המומנט המרבי בגרסה החלשה יותר. הכוח מועבר אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות חדשה לגמרי.
הנבארה החדש מוצע מעתה – בכל גרסאותיו – עם בלמי דיסק לכל הגלגלים. בגרסאות עם ESP (בקרת יציבות) מוצעת מעתה המערכת בגרסה חדשה ומתקדמת יותר, אשר בין היתר הותאמה לעבוד ביעילות עם נגרר.
מערכת המתלים האחורית חוזקה והוקשחה, וכך הוגבה החלק האחורי מעל לפני הקרקע, ובמקביל עלתה גם זווית הנטישה מ-30 ל-31 מעלות. משקל ההעמסה בארגז עלה בכ-100 ק"ג בממוצע, תלי בגרסה. מעתה מוצעת האופציה של מתלה אחורי רב זרועי – החלש יותר בנשיאה משקל כבד אך המציע איכות נסיעה גבוהה משמעותית – גם בגרסאות ה'קבינה וחצי' ולא רק בגרסאות ה'דאבל קבינה'.
עיצוב הפנים חודש ועודכן קלות, כאשר החדשה העיקרית היא בלוח המחוונים החדש הכולל מעתה מסך-מגע חדש בקוטר 8". יבואנית ניסאן לארץ היא חברת קרסו מוטורס. בשלב זה טרם פורסם מתי יגיע הנבארה החדש לישראל