נהג משאית – אתה בכושר?


מי אומר שלא ניתן לשמור על כושר כנהג משאית? את השאלה הזו שאלו באיווקו – ומיד ענו עליה בדמות משאית קונספט מקורית בהחלט: איווקו S-Way Fit Cab.

מדובר מן הסתם בגרסה המתבססת על איווקו S-Way החדשה – ספינת הדגל העדכנית של איווקו האיטלקייה (חלק מקונצרן פיאט), והיא נועדה להוכיח שלא צריכה להיות בעיה להתאמן בכל רגע נתון, לפי יכולותיו ורצונו של הנהג, גם סביב או בתוך המשאית עם אמצעים שלא יביישו חדר כושר מקצועי.

איווקו S-Way Fit Cab תוכננה בכדי להפוך לחדר כושר נייד והיא מוצעת עם ציוד מקצועי דוגמת משקולות, מוטות לתלייה ומתיחה, רצועות מתיחה וכיו"ב. בין היתר הותקנו בתוך הקבינה ומחוצה לה מגוון נקודות עיגון וקשירה למוטות, רצועות וכבלים, במטרה לאפשר קיום תרגילי כושר במהירות, בקלות וללא הכנות מיוחדות הגוזלות זמן. ראו בתמונות חלק מהפוטנציאל עבור הנהג חובב הכושר.

מה שנראה על פניו כגימיק משעשע – ובהחלט מקורי – מסתבר שהוא נושא רגיש והנוגע בבעיה אמיתית; נהגי משאיות רבים מבלים ימים ארוכים בקבינה, בנסיעות אינסופיות, לעיתים בין כמה מדינות, וזמן ראוי לשמור על כושר או להתאמן הוא מצרך נדיר ביותר. לא מעט נהגי משאיות סובלים מהשמנת יתר, בעיות לחץ דם, כולסטרול ועוד – הנובעות משילוב של תזונה בעייתית והיעדר פעילות פיסית. התגובות הנלהבות עד כה לקונספט של איווקו מוכיחות שמדובר בבעיה הנוגעת לרבים ושלא מדובר בגחמה יחצ"נית.

איווקו תחשוף עוד החודש (יולי 2019) את הקונספט לראשונה בפני הקהל הרחב במסגרת תחרות בסבב אליפות אירופה למירוצי משאיות במסלול הנורבורגרינג ("הגיהנום הירוק") המפורסם בגרמניה. בהמשך מתוכננות חשיפות נוספות בפני קהלים רלוונטיים, מתוך כוונה לשמוע חוות דעת, עצות והצעות ייעול מצד נהגים במטרה להציע בעתיד הקרוב את ערכת הכושר היעילה, האפקטיבית והמתאימה ביותר שתוצע כחבילת אבזור אופציונלית עבור משאיות איווקו.