משאית וולוו FL חשמלית

שיתוף פעולה בין וולוו לסמסונג

משאית וולוו FL חשמלית

משאית וולוו FL חשמלית

ענקית המשאיות השבדית וולוו חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הסלולר והטכנולוגיה המתקדמת הקוריאנית סמסונג; עיקרי ההסכם דנים בפיתוח, ייצור ואספקת סוללות נטענות עבור משאיות, שסמסונג תספק לוולוו.
בוולוו מאמינים – ולא מהיום – בעתיד חשמלי עבור משאיותיה, וההסכם מול סמסונג חושף את האצת הפיתוח והתכנון בתחום זה, ומצביע על הכוונות של וולוו להעמיק את השקעותיה בכיוון. סמסונג תפתח עבור וולוו, בשיתוף מהנדסי ומעצבי וולוו, חבילות של סוללות נטענות מתקדמות, שתוצענה בהתאם לייעוד, לגודל ולממדי המשאיות הרלוונטיות. וולוו, מצידה, תתכנן את משאיותיה העתידיות בהתאם למוצרים שסמסונג תספק, במטרה להתאימם באופן המיטבי למוצר המוגמר. בוולוו ציינו בהודעה לעיתונות כי כל קטגוריות המשאיות המיוצרות על ידה כיום הן רלוונטיות, מה שאומר שככל הנראה לא ירחק היום ולוולוו תהיה נציגות חשמלית בכל סגמנט וקטגוריית משקל של משאיות. כמובן שחבילות הסוללות תותאמנה מבחינה עיצובית לדרישות הייצור של וולוו, שכן הטמעתן למשאיות נדרשת כבר ברמת התכנון, ולבטח בפס הייצור.

 מרטין לונדשטד, נשיא וולוו

מרטין לונדשטד, נשיא וולוו

"הודות ל'חישמול' כלי הרכב המסחריים והכבדים נוכל לעמוד בדרישות הגוברות לשינוע סחורות בדרך שלא תזהם ותפתח בפני לקוחותינו אופקים רבים חדשים" צוטט מרטין לונדשטד, נשיא וולוו, בהקר לעסקה עם סמסונג. "שיתוף הפעולה עם סמסונג הוא צעד משמעותי וחשוב עבור המהלך הבא שלנו במסע להציע לעולם אמצעי תחבורה יעילים, נקיים וחסכוניים מתמיד".
נשיא סמסונג, יונג היון-ג'ון הוסיף כי הוא "משוכנע כי שיתוף פעולה זה יניב מוצרים איכותיים ויעילים ותקבע את מעמד שתי החברות כמובילות עולמיות – כל אחת בתחומה".
בתרגום למעשים ניתן לצפות להאצת פיתוח משאיות חשמליות מצד וולוו, וכמובן – סיום פיתוחן לכדי מוצרים מוגמרים שיגיעו במהרה לשוק.

יונג היון-ג'ון, נשיא סמסונג

יונג היון-ג'ון, נשיא סמסונג