Can-Am Traxter חדש

קאן-אם חושפת את רכב העבודה Traxter במהדורה מעודכנת ומשופרת לקראת 2020

קאן אם הקנדית, מיוצגת בארץ על ידי חברת עופר אבניר מת"א, חושפת טרקסטר (Traxter) חדש לקראת שנת הדגם 2020; הטרקסטר הוא רכב העבודה הקשוח של המותג והוא משווק גם אצלנו, כמתחרה בעיקר בקוואסאקי מיול ובפולריס ריינג'ר על לב אותם הלקוחות הצריכים רכב שכזה בראש ובראשונה לצורכי עבודה, רק לאחר מכן למטרות פנאי.

קאן-אם טרקסטר מאקס

הטרקסטר (Traxster) מוצע אצלנו מאמצע 2017 – כשנתיים לאחר הצגתו בעולם. עתה, לאחר כמעט שנתיים וחצי מוצג מחליף מעודכן, כאשר בנוסף לרענון הקוסמטי כמעט כל פינה בכלי טופלה במידה כזו או אחרת; הבולט מכל הוא העיצוב החיצוני החדש, בעיקר בחזית, המעניק לכלי מראה מעודכן ומבדלו בבירור מדגמי 2019 ואחורה. גם יחידת המושב, ההגה, המחוונים, הגג וחלקי פלסטיקה נוספים רועננו ועודכנו במטרה להציע הן מראה חדש והן נוחות ויעילות גבוהות יותר למשתמש. המנועים נותרו אותם מנועי רוטקס עם 50 או 82 כ"ס (תלוי בגרסה), וכך גם תיבת ההעברה הרציפה שלא שונתה.

השדרוג והעדכון כולל גם את שתי גרסאות ה-Max המוארכות, המציעות 'קבינה' מוארכת עם שישה מקומות ישיבה. הגרסה הבסיסית יותר מכונה Traxter Max DPS HD8 והיא תוצע עם מנוע רטוקס בתצורת V2 בנפח 800 סמ"ק בקירוב, עם 50 כ"ס מרביים. הגרסה החזקה יותר היא ה-Traxter Max DPS HD10 בה מותקן מנוע רוטקס בתצורה דומה, אך בנפח 980 סמ"ק בקירוב ועם 82 כ"ס. על שתי הגרסאות ניתן להעמיס משקל כולל של כ-800 ק"ג ושתיהן מסוגלות לגרור למעלה מ-1,130 ק"ג. דגמים אלו מיועדים לנדרשים לא רק לשנע מטען בשטח – הן בארגז והן על נגרר – אלא גם כמה עובדים על ציודם, בעיקר כאשר מדובר בתנאי דרך קשים או במרחקים קצרים, כאשר רכב מסוג זה זול יותר לשימוש מרכב גדול דוגמת טנדר או רכב מסחרי. הצמיגים הרחבים בעלי לחץ האוויר הנמוך הופכים נסיעות שכאלו גם לפחות מזיקות לאיכות הקרקע, כאשר מדובר בשטח חקלאי בו דחיסת הקרקע מהווה נזק משמעותי.

מיבואנית קאן-אם לארץ, חברת עופר אבניר, טרם נמסר מתי יוחל בשיווק ומכירת ה-Traxter החדש  ל-2020 גם בארץ.