חדש בארץ: ג'ון דיר Gator ממוזג!

לראשונה מיובא לארץ רכב עבודה קשוח מסדרת הגייטור של ג'ון דיר עם קבינה סגורה ו…מזגן. החשיפה הישראלית תיערך החודש בתערוכת צ.מ.ח אקספו ברמה"ג

ג'ון דיר גייטור XUV865M

יבואני ציוד הגינון, רכבי השטח והטרקטורים הקומפקטיים של ג'ון דיר לישראל – חברת י. קמחי מכפר הנגיד – החלה לייבא לארץ את רכב העבודה והשטח הקשוח גייטור של ג'ון דיר – לראשונה עם מזגן מקורי. מדובר בג'ון דיר גייטור XUV865M, בשמו המלא, רכב שטח קשוח שתוכנן ומיועד בראש ובראשונה לנדרשים לרכב לצורכי עבודה, גם בתנאי שטח קיצוני.

ג'ון דיר גייטור XUV865M

הייחוד המעניין ביותר של הגייטור XUV865M החדש אצלנו הוא כאמור בקבינה הסגורה – והיחידה בשוק שהיא גם ממוזגת. נתון זה הופך את רכב העבודה הקל והספרטני במהותו לנוח ונעים הרבה יותר באקלים הישראלי, בעיקר בקיץ, כאשר האפשרות לחמם את הקבינה בחורף היא לבטח תוספת מבורכת בזכות עצמה. עוד נזכיר את הגה ה'כוח' ההופך את תפעולו לקל ונוח, בפרט לאחר שעות עבודה ארוכות.

מפרט הגייטור XUV865M כולל עוד נעילת דיפרנציאל אחורית מלאה (מכאנית) ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, כך שעל פניו מדובר בהבטחה ליכולות עבירות ראויות גם בתנאי שטח קשים ונעדרי אחיזה.

ג'ון דיר גייטור XUV865M

הגייטור XUV865M מונע באמצעות מנוע דיזל משולש-בוכנות מתוצרת יאנמר המציע 25 כ"ס. ההינע הוא כמובן כפול ומועבר אל הגלגלים באמצעות ואריאטור ושני יחסי העברה. מרווח הטיפולים עומד על 200 שעות עבודה. בג'ון דיר מבטיחים צריכת דלק ממוצעת של ליטר סולר אחד ל-22 ק"מ נסועה.

כמו כל דגמי הגייטור ניתן להתאים גם את הגייטור XUV865M לצורכי הלקוח באמצעות מבחר גדול של צמיגים, חישוקים, תוספות לארגז ואבזור נוסף שניתן להזמין יחד עם הכלי.

ג'ון דיר גייטור XUV865M החדש יערוך את הופעת הבכורה שלו בישראל במסגרת תערוכת צ.מ.ח אקספו 2019 שתיערך החודש (ספטמבר) בתאריכים 23-24.

ג'ון דיר גייטור XUV865M