נגרר חדש ל-105 טון

Faymonville משיקה את ה-VarioMax Plus – נגרר וורסטילי עם גובה משתנה למטען כבד

Faymonville VarioMax Plus

יצרנית הנגררים מלוקסמבורג Faymonville משיקה סדרת נגררים מיוחדים חדשים למטען חורג בשם VarioMax Plus. מדובר בנגררים המצויידים בסרנים המסוגלים לשאת משקל של 12 טון, וכך לאפשר נשיאת מטען מקסימלי במשקל של 105 טון.

סדרת הנגררים החדשה תוכננה בעיקר לשינוע גופים כבדים במיוחד כמו שנאים, מנועים גדולים, ציוד מכאני כבד, ציוד למכרות וכיו"ב.

Faymonville VarioMax Plus הוא נגרר ראשון בסדרה חדשה שתוכננו והמיועדת למטענים כבדים במיוחד והיא מתבססת על סדרות וותיקות יותר של היצרנית – VarioMax ו-CombiMax וכוללת את מערכת ה'סרנים' (למעשה – יחידות גלגל ומתלה נפרדות) הניתנות להתקנה על פי הצורך לפני ו/או אחרי המשטח המשוקע. יחידות אלו (בצהוב בתמונה) מאפשרות את פירוק הנגרר לצורך העמסה ופריקה נוחה יותר, בעיקר עבור ציוד שצריך להעמיסו או להורידו באיזורים קשים לתנועה ולתמרון. אנשי היצרנית מדגישים כי יכולת מודולרית זו אפשרה בין היתר שמירה על ממדים קומפקטיים ככל הניתן, יחד עם שמירה על יכולות הובלה של משקלים גבוהים במיוחד.

Faymonville VarioMax Plus

כמקובל בסוג ציוד שכזה מוצעות גם כאן אינספור יכולות להתאמה אישית, בהתאם לצורכי הלקוח. בין היתר ניתן לבחור בין שני גדלי גלגלים – 19.5" או 17.5", מגוון רחב של סוגי ומיקומי נקודות עיגון וקשירה וכיו"ב. הנגרר החדש נשען על מערכת מתלים הידרו-פניאומטיים נפרדים לכל גלגל המאפשרים העלאה והורדה בטווח של 60 ס"מ וצידוד עצמאי לכל גלגל של עד 60 מעלות. לצורך הובלה ללא מטען ניתן לפרק את מערכות המתלים הקדמיות ולהובילן על הנגרר, ובכך לקצר אותו, לחסוך בדלק ובבלאי צמיגים ולהקל על התמרון בנסיעה מנהלתית.

נציגת Faymonville בארץ היא חברת ראב טריילר