טרקטור המשא האולטימטיבי? (וידאו)

יצרנית רכבי העבודה הקשוחים והמגודלים INTIMIDATOR האמריקאית מגיעה לארץ. החשיפה מתוכננת במסגרת תערוכת צ.מ.ח אקספו

INTIMIDATOR Truck

חברת א.ג.מ דן החלה לשווק בארץ את רכב העבודה ('טרקטור משא' ברישיון) הקשוח מבית INTIMIDATOR האמריקאית. כלי הרכב הראשון מתוצרתה ייחשף לעניני הציבור הישראלי במסגרת תערוכת צ.מ.ח אקספו שתיערך ב-23-24 חודש זה (ספטמבר) ברמה"ג.

הדגם האמור הוא ה-Truck – הגדול והמאסיבי בהיצע; מדובר ברכב UTV המיועד לעבודה הרבה לפני הפנאי בסגנון המוכר זה מכבר מהקוואסאקי מיול, פולריס ריינג'ר, קובוטה RTV ודומיהם – אך הגדול מהם בחצי מספר והמתיימר להיות קשוח, מאסיבי ועם יכולות גרירה והטענה גבוהים משמעותית. כלי זה מוצע כסטנדרט עם שלושה מקומות ישיבה לרוחב.

INTIMIDATOR Truck

ב-INTIMIDATOR מושם דגש עיקרי על קשיחות ומאסיביות, במטרה להציע יכולות הובלה, גרירה והעמסה גבוהים מהמוכר בסגמנט. דגש נוסף מושם על הנדסת האנוש ונוחות התפעול והתחזוקה, עם דגשים לגישה נוחה למכלולים השונים, למערכות התפעול ולמנוע – בעיקר בשטח, בתנאי שדה.

הרכב החדש מתאפיין בארגז מטען גדול מאוד – 1.8 מ' אורכו, כושר העמסה של 660 ק"ג וכושר גרירה (ללא בלימה) של טונה אחת בקירוב. הארגז מאפשר קיפול הדפנות בכדי לקבל משטח הטענה חלק. בולמי הזעזועים ניתנים לכוונון לפי הצורך, בכדי להתאים ביתר שאת לסוגי עבודה שונים: בין אם נסיעה מנהלתית רגילה – עם או בלי מטען, נסיעה עם נגרר, עם מטען מלא, בשטח או על מצא קשה.

INTIMIDATOR Truck

רכב העבודה הקשוח מונע באמצעות מנוע קוהלר המוצע בשתי גרסאות לבחירה: 750 סמ"ק בנזין או 1,000 סמ"ק דיזל. מערכת הבלימה כוללת ארבעה בלמי דיסק הידראוליים. הכוח עובר אל ארבעת הגלגלים באמצעות גיר רציף עם תיבת העברה דו-שלבית. המהירות המרבית עומדת על 53 קמ"ש בקירוב עבור גרסת הדיזל וכ-56 קמ"ש עבור גרסת הבנזין.

ל-INTIMIDATOR Truck שפע תוספות, התאמות ואביזרים שנועדו לאפשר ללקוח להתאים את הרכב לצרכיו באופן המדויק ביותר. בין היתר ניתן לבחור מבין כמה סוגי חישוקים וצמיגים (המידה הסטנדרטית היא 27x10x14), מתקני גרירה, מנשא קדמי (לעוד 120 ק"ג מטען), תאי אחסון ומטען ועוד.

חברת INTIMIDATOR INC. ממוקמת בארקנסו שבדרום ארה"ב. החברה כוללת כמה חברות בנות המתמחות כל אחת בתחום אחר; Ground Hog Max מציעה מערכות דיסקוס קומפקטיות לעיבודי קרקע המיועדות להתחבר לרכבי UTV אל לטרקטורונים; Spartan mowers מציעה מכסחות דשא נוסעות (עם מפעיל על גבן) מקצועיות לכיסוח שטחים גדולים; בנוסף מציעה החברה מערכות גריל (מנגל) יוקרתיות וציוד עזר ואביזרים לטרקטורונים ולרכבי UTV.

INTIMIDATOR Truck

המוצר החדש ביותר של החברה הוא רכב חשמלי קל המיועד לנסיעה בתוך שכונות סגורות, שטחים תפעוליים ופרטיים, בעיקר כמוביל נוסעים וקצת ציוד.  

יבואני ה-INTIMIDATOR החדש רואים בו חלופה תחרותית הן לטנדר והן לטרקטור עם נגרר, למי שנזקק לרכב המיועד בראש ובראשונה לעבודה קשה, בעל יכולות גרירה והעמסה הגבוהות מהמוכר בסגמנט ה-UTV. כאמור, החשיפה המלאה, בכלל זה של המפרט המלא והמחירים, תיערך במסגרת תערוכת צ.מ.ח אקספו.