צמיג דו-שימושי למשאיות

מישלין פיתחה צמיגים מיוחדים למשאיות המבלות רוב זמנן על הכביש – אך הנדרשות גם לרדת פה ושם לדרכים משובשות ורעועות

מישלין מרחיבה את היצע הצמיגים שלה לרכב כבד עם השקת צמד צמיגים מיוחדים למשאיות בשם X Multi HD (לגלגל מניע) ו-X Multi D (לגלגל על ציר ההיגוי). המיוחד בגלגלים אלו הוא ביכולת לתפקד בעיקר על הכביש, על אספלט סלול, אך גם על דרכים משובשות יותר הכוללות חצץ, מצע רעוע ואף בוץ או חול שאינם טובעניים מדי.

פיתוח צמיגים בעלי יכולות תפקוד בשני המצבים השונים נולד מתוך צורך גובר אצל מפעילי משאיות לנוע לא פעם, כחלק ממסלול ההובלה, על דרכים משובשות; מדובר במשאיות העובדות בתחומי התשתיות והעפר, כאשר הדרך אל ומהכביש עד לאתר העבודה היא לרוב משובשת, המכרות והמחצבות, במגזרי החקלאות השונים – דוגמת הובלת תבואות מהשדה אל המשק, הובלות מיוחדות (דוגמת צמ"ה אל ומהשטח) וכל שימוש אחר הדורש "ירידה מהכביש" במסגרת מסלול ההובלה. מכאן שהצמיגים החדשים מהסדרה X Multi מבטיחים יכולות ראויות על הכביש ויחד עם זאת עמידות גבוהה בפני נזקים ותקרים בנסיעה על מצע רעוע ומשובש יותר.

על פי מישלין מבטיחים הצמיגים החדשים את כושר העמידות והשרידות הגבוה ביותר בסגמנט ואת שמירת התכונות הנדרשות הן על הכביש והן על דרך משובשת באופן המיטבי. במישלין מבטיחים נסועה ממושכת ועמידות גבוהה בפני שחיקה. יודגש כי מדובר בצמיגים שנועדו להעביר את רוב ימיהם על דרכים סלולות ובמהירויות גבוהות יחסית – כ-80% מסך הפעילות, אך הנם בעלי ערך מוסף בדמות יכולת עמידה גם בתנאי נסיעה על דרכים משובשות ואף משובשות מאוד. אלו לא צמיגי שטח או דו-שימושיים שנועדו למשאיות עפר, למשל, המעבירות חלק ניכר מזמנן על דרכים משובשות ורעועות כחלק מהמשימה כמקובל בתחומי עבודות העפר, למשל.

בשלב ראשון מוצעים הצמיגים החדשים במידות 315/80 R22.5 ו-315/70 R22.5. המכירות יחלו "במהלך החודשים הקרובים", על פי היצרנית