איסוזו די-מקס חדש!

איסוזו חושפת בתאילנד את הדור הבא – החדש מן המסד ועד לטפחות – של הטנדר המצליח. הנה הפרטים

איסוזו די-מקס 2020

איסוזו חשפה בתאילנד – מקום ייצורו – את הדור הבא של הטנדר המצליח שלה, ה-D-Max. מדובר בטנדר חדש לגמרי, מן המסד ועד לטפחות, ולא ברענון או עדכון הדגם היוצא שהושק בגרסתו הראשונה לפני כשמונה שנים.

ההיצע המעודכן של דומה למוכר עד כה אצל ה-D-Max, ואצל כל הטנדרים בסגמנט זה: מרכבי חד קבינה, קבינה וחצי ודאבל קבינה; הינע אחורי או כפול; תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית; מגוון סוגי וגדלי גלגלים; כמה רמות אבזור – והשילובים ביניהם. כיחידת כוח מדווח כרגע על שתי אופציות, שתיהן חדשות לגמרי, שתיהן דיזל 4-בוכנתיות ולשתיהן מגדש טורבו: הראשונה בנפח 3.0 ליטר המציע 188 כ"ס; השניה בנפח 1.9 ליטר, לגבי מנוע זה טרם נמסרו פרטי הספק, מומנט וביצועים נוספים.

כחלק מהעיצוב החיצוני החדש לגמרי מוצעת מערכת תאורה המבוססת על טכנולוגיית ה-LED. תאורת ה-LED מאירה גם את פנים הרכב.  

איסוזו די-מקס 2020

כמו שהעיצוב החיצוני חדש לגמרי, כך חדשה לגמרי גם הקבינה והיא כוללת לא מעט תוספות ושדרוגים עדכניים; יחידות המושבים חדשות וכך גם כל עיצוב הקונסולה הראשית, בכלל זה מסך המגע הגדול (9") במרכז לוח המחוונים. דרך מסך זה ניתן לנווט, להתקשר, להתחבר לממשקי אנדרואיד לApple, לקבל מידע על כל המערכות ברכב, התרעות על תקלות ולקראת טיפולים ועוד. ל-D-Max החדש גם יכולת העברת הוראות והנחיות למערכות השונות באמצעות הקול, ללא הצורך במגע יד אדם. מערכות הבטיחות כוללות התרעה על שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה ועוד.

איסוזו כבר החלה בשיווק ומכירות ה-D-Max החדש בארץ ייצורו – תאילנד, אחד משווקי הטנדרים הגדולים בעולם. במהלך השנה הקרובה – 2020 – יורחב שיווקו גם לשווקים נוספים, בכלל זה אירופה. בשלב זה לא ברור האם יוצע ה-D-Max החדש גם בצפון אמריקה. לגבי הייבוא לארץ – בשלב זה עוד לא ברור המועד, אילו גרסאות תגענה ובאילו מחירים. יבואנית איסוזו לארץ היא חברת UMI.

איסוזו די-מקס 2020