האיווקו לתנאי קיצון

Paul הגרמנייה מסבה משאיות לשימוש חקלאי, יערנות, עבודות בתנאי קיצון ולשימושים ייעודיים נוספים. ה- Agro Mover החדש מבוסס על איווקו טראקר כפול הנעה

מומחית המשאיות המיוחדות הגרמנייה Paul משיקה את ה-Iveco Agro Mover – משאית מיוחדת שהוסבה לשימוש חקלאי ויערנות. כבסיס משרתת גרסה כפולת הנעה של האיווקו Trakker בתצורת סוס גורר מדגם Trakker AD 400 T 45WT/P. לגרסה הרלוונטית בסיס גלגלים של 3.8 מ', הספק מנוע של 450 כ"ס והעברת כוח באמצעות תיבה אוטומטית. כרכב המתיימר לתפקד כטרקטור חקלאי לכל דבר מוגבלת מהירות הנסיעה ל-80 קמ"ש, מה שמאפשר עדיין נסיעה חוקית על אוטוסטרדות, לצורך הגעה ממקום למקום. כמקובל בסגמנט ההולך וצומח באירופה – של משאיות המוסבות לשימוש חקלאי ויערנות – מהווה המשאית המיוחדת בסיס להתאמות ושיפורים נוספים, בהתאם לצורכי הלקוח, החל מהוספת זרועות קדמיות ו/או אחוריות, יציאות הידראוליות מכל הצדדים, גלי הינע, מגוון רחב של צמיגים וחישוקים, מיגונים, הכנות להתקנת מרכבים מיוחדים ועוד.

Paul Iveco Agro Mover

ה-Iveco Agro Mover של Paul מוצעת כסטנדרט עם צמיגים מיוחדים לשימוש חקלאי במשאיות, נגררים כבדים ומיכון מיוחד במידות 445/65R22.5 מלפנים ו-600/50R22.5 מאחור. צמיגים רחבים במיוחד אלו מתיימרים לשלב בין כושר נשיאה גבוה מאוד, אחיזה מעולה והותרת מינימום חותם על הקרקע, למזעור נזקי דחיסת אדמה.

המערכת ההידראולית הסטנדרטית כוללת ארבע משאבות כפולות במעגל סגור. ניתן לחבר למשאית את כל סוגי הנגררים והמיכון החקלאי – באמצעות כל שיטת חיבור ועגינה, ומן הסתם לחבר את אותו הציוד למערכות החשמל וההידראוליקה. כל ציוד העזר המתקדם המוכר כיום מהטרקטורים העדכניים ביותר ומציוד היערנות המתקדם ביותר מוצע גם במשאית המוסבת של Paul, בכלל זה מערכות ניהוג אוטונומי, שמירה על נתיב הנסיעה, בקרות החלקה, מערכות דיאגנוסטיקה ועוד.

בין יתר ההתאמות שבוצעו על ידי חברת Paul נזכיר תאורה היקפית על בסיס טכנולוגיית LED, יציאות 12V בתוך הקבינה ומחוצה לה, מצלמות רוורס ומצלמות היקפיות המותקנות על הגג ועוד.

מעבר לשימוש חקלאי, כטרקטור חקלאי לכל דבר אך עם יכולות נסיעה מנהלתית משופרות, רכב מיוחד לעבודות יערנות – הודות ליכולות העבירות, הגרירה והנשיאה שלה, מיועדת המשאית המוסבת של Paul למעשה לכל שימוש בתנאי שטח קיצוניים, דוגמת שירות מוניציפלי באיזורים מושלגים או משופעים במזג אוויר/טופוגרפיה קיצוניים, לעבודות תשתית ובניין, חברות חשמל וגז וכיו"ב. המשאיות המוסבות של Paul נמכרות באירופה דרך הסוכנויות של היצרניות, במקרה זה – דרך סוכני איווקו. לא ידוע על כוונה להציע משאיות מיוחדות אלו גם בארץ