סקניה מוכנה לעבודה "מהחברה"

סקניה מרחיבה את תוכנית ה-Ready Built שלה, בה היא מציעה משאיות מוכנות לעבודה "מהחברה", כתחרות מול בוני המרכבים והאפליקציות המיוחדות לרכב כבד

Scania G 450 XT 8×4

סקניה השבדית, כיום חלק מקונצרן פולקסווגן הגרמני, ממשיכה להציע ללקוחותיה משאיות מוכנות לעבוה ומדוגמות לפי תחום, במטרה לקחת נתח משוק ה'אפטר מרקט' הענק סביב הסגמנט. הרעיון הוא להציע ללקוחות משאית מוכנה "מהסוכנות" לעבודות עפר, למשל, כמו גם לאפליקציות נוספות, במטרה הן להוזיל ללקוח את הרכישה והן לחסום יצרני ציוד ייעודי ובוני מרכבים שונים מהתחום.

בסקניה מכנים תוכנית זו בשם Ready Built והיא מציעה מזה שנתיים משאיות מוכנות לעבודה, ללא הצורך בהתאמות או בשדרוגים על ידי הלקוח אצל קבלן משנה. הדגמים הראשונים שסקניה הציעה במתכונת זו היו ברובם משאיות בינוניות עם ארגזי קירור "מהמפעל". הצלחת המיזם הובילה להרחבתו, ואכן עתה מוסיפה סקניה להיצע עוד שלוש משאיות מוכנות לעבודה – כולן עם דגש לתחום עבודות העפר או משימות נוספות הדורשות (גם) ירידה מהכביש.

Scania G 450 XT 6×4

סקניה G 450 XT 6×4 מוצעת בתצורת ארגז מהפך לשלושה כיוונים. משאית זו מונעת באמצעות ארבעת גלגליה האחוריים, ונשענת בסה"כ על 3 סרנים. סקניה G 450 XT 8×4 היא גרסה ארוכה ומחוזקת של ה-G 450 XT 6×4 והיא נשענת על 4 סרנים, כאשר גם כאן ארבעת הגלגלים האחוריים מעבירים את כוח המנוע אל הקרקע. חדשה אחרונה היא ה-G 500 המוצעת עם מתקן 'רמסע' לשינוע מכולות/ארגזים/'גונדולות' המסופק על ידי Meiller הגרמני.

המשאיות מתוכנית ה-Ready Built מוצעות לכל לקוחות סקניה באמצעות סוכניה, כאשר הלקוח בוחר בתצורה המועדפת עליו בהזמנה, והמשאית מסופקת מוכנה לעבודה, כאמור. יבואנית סקניה לישראל היא חברת 'מקס'.

Scania G 500