פרטים ראשונים: הטנדר החשמלי של פורד (וידאו)

פורד משחררת וידאו קצר ופרטים נוספים אודות הטנדר החשמלי אותו תציע החל מאמצע 2022

פורד F-150 משנת הדגם 2020

פורד חושפת פרטים רשמיים אודות הטנדר החשמלי אותו תחל לשווק ולמכור מאמצע 2022. מזה זמן מתרוצצות שמועות, המגובות לא פעם בתמונות "ריגול" של אבות טיפוס שונים, אודות גרסה כל-חשמלית הנמצאת בקנה של ה-F150, הטנדר (והרכב בכלל) המצליח בעולם.

במסגרת ציון תחילת ייצור מודל 2021 של ה-F150 שחררה פורד פרים נוספים אודות הטנדר החשמלי שלה, בכלל זה סרטון וידאו (ראו למטה) בו נראה אב-טיפוס חשמלי (עדיין דומה עד זהות ל-F150 הרגיל, בן ימינו) מציג ביצועי גרירה, עבירות ונסיעה מרשימים, עם דגש על כוח רב ויכולות בשטח.

פורד F-150 משנת הדגם 2020

מהידוע לנו עד כה תגיע אספקת החשמל בטנדר העתידי מצבר סוללות Lithium-Ion נטענות, כאשר הוא יועבר אל כל הגלגלים באמצעות שני מנועים חשמליים – האחד קדמי והשני אחורי. נתוני הספק ובכלל – מפרט טכני מדויק – לא נמסרו, למעט אמירה מעניינת בדבר היות "הגרסה החשמלית המיועדת של ה-F150 חזקה משמעותית מכל F150 בן ימינו, ותציע ביצועי האצה, בלימה, גרירה ומהירות חסרי תחרות ביחס למקובל אצל טנדרים עם מנועי בעירה פנימית". עוד פרט מעניין בטנדר החשמלי המיועד היה תא המטען הקדמי; בהיעדר מנוע תחת החופה הקדמית ינוצל המקם לאחסון טובין, ומדובר בתוספת משמעותית למקום האחסון המוכר מטנדרים בדרך כלל.

פורד תייצר את הטנדר החשמלי במפעל חדש המוקם בדרבון, מישיגן ארה"ב. מפעל זה תוכנן וייצר אך ורק כלי רכב חשמליים עבור פורד. עוד לפני שנראה את ה-F150 הכל חשמלי מובטחת השקת גרסה היברידית של הטנדר, קרי: שילוב בין מנוע בעיה פנימית לבן מנוע חשמלי.