פסגת ההיצע של MAN

מ.א.ן משיקה ספינת דגל חדשה שכולה מיועדת לתת לנהג את סביבת העבודה הנוחה והמפנקת ביותר שניתן. היכנסו לפרטים

מ.א.ן הגרמנייה (MAN) כיום חלק מקונצרן פולקסוגן, משיקה את ה-TGX Individual Lion S – גרסת העל בצי משאיותיה; מדובר בחבילת אבזור מקיפה המוצעת לרוכשי משאיות מ.א.ן מסדרה TGX המיועדות להובלה (עד 40 טון) למרחק גדול והמוצעות עם מנועי מ.א.ן D26 ו-D38 שש-בוכנתיים בנפח 12.4 ו-15.2 ליטר בהתאמה, עם 510 עד 640 כ"ס.

גרסאות מאובזרות וייחודיות אלו של משאיות מסדרה TGX עוברות טיפול מקיף ומעמיק במחלקת ההתאמות האישיות של היצרנית – MAN Individual – כאשר הטיפול הוא קוסמטי חיצוני ופנימי כמו גם מעשיר מבחינת אבזור, תוספות ומערכות עזר. סימני הזיהוי הבולטים מבחוץ הם פסי עיטור אדומים בסבכה הקדמית ('גריל'), חלקי קרבון בפגוש ובמראות, חישוקים שחרים, אי אלו חלקי מתכת המצופים כרום ותאורת LED מסביב.

אבל, ההבדל העיקרי בין גרסאות ה-TGX Individual Lion S לבין מ.א.ן TGX סטנדרטית נמצא בתוך הקבינה; המושבים מצופים אלקנטרה ועור, והם תואמים את צבעי יתר הדיפונים והשטיחים. כהמשך לשימוש בצבע האדום בחוץ גם בפנים בולטות בצבע זה חגורות הבטיחות ועוד עיטורים, פסים וסמלים. יחידת גלגל ההגה כוללת שפע אופציות תפעול, שליטה ובקרה והגלגל עצמו עטוי עור עם תפרים אדומים. גם בפנים יש תאורת LED ייחודית רק לגרסה זו, כמו גם מסך מולטימדיה מרכזי גדול בקוטר 12.3". כאופציה נתן לקבל מערכת 'עצור וסע', מערכת היגוי אדפטיבית, מערכות התרעה מסטייה מהנתיב ואי שמירת מרחק.

אבזור הפנים ממשיך עם מיקרוגל וערכה להכנת קפה מובנים, מסך טלוויזיה שטוח בקוטר 22", מגשים נשלפים, ווילונות לחלונות, חלון גג ענק ועוד.