מקצוען חדש מ-Can-Am

יצרנית רכבי העבודה הקנדית מרחיבה את גרסאות ה-Pro הקשוחות והמיועדות לעבודה קשה מתוצרתה; כל הפרטים בידיעה

בהמשך להשקת הקאן-אם דיפנדר PRO לפני כשנה וחצי – גרסה מוארכת של הדיפנדר עם ארגז מטען ארוך במיוחד – משיקה יצרנית רכבי הפנאי והעבודה הקנדית Can-Am גרסה דומה גם עבור סדרה טרקסטר (Traxter). גם כאן מכונה הגרסה Pro, לרמז על קהל היעד: בעלי מקצוע והנדרשים לרכב עבודה קשוח ויעיל, הרבה לפני יכולות פנאי או ספורט.

הדגם החדש מכונה Traxter Pro HD10; אורכו הכולל 3.92 מ', וארגז המטען הענק מציג ממדי אורך ורוחב של 1.80 ו-1.38 מ', בהתאמה. זאת ועוד: מתחת לארגז מצוי תא אחסון אטום בנפח 315 ליטרים. כושר ההעמסה הכולל עומד על 771 ק"ג. כושר הגרירה מרשים לא פחות ועומד על 1.1 טון, ללא בלמים. המנוע הוא ה-V-2 המוכר של היצרנית מבית רוטאקס האוסטרית, בנפח 976 סמ"ק ועם הספק מרבי של 82 כ"ס. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות ואריאטור, ובדגם זה מוצע 'הילוך כוח' ביחס העברה נמוך יותר לעבדות הדורשות נסיעה איטית במיוחד ('הילוך זחילה').

מהירות הנסיעה המרבית היא קצת יותר מ-60 קמ"ש – מה שמאפשר נסיעה חוקית בכביש מהיר ברוב מדינות אירופה. סביבת העבודה, יחידת ההיגוי, המושבים וכיו"ב נותרו דומים למוכר ביתר דגמי סדרת הטרקסטר.

קהל היעד של הקאן-אם טרקסטר Pro החדש הם חקלאים, בעלי חוות, חברות העוסקות בפיתוח נופי, עבודות עפר וכד', מפעלים וכיו"ב תחומים מקצועיים.

יבואנית קאן-אם לארץ היא חברת עופר-אבניר.