סקניה בהאנובר – בעיקר מנועים

עיקר חדשות סקניה בהאנובר, מבטיחים השבדים, הוא ליין המנועים המעודכנים העומדים בתקני היורו6; בתמונה: מנוע 9.0 ליטר חדש (280-340 כ"ס)

עיקר חדשות סקניה בהאנובר, מבטיחים השבדים, הוא ליין המנועים המעודכנים העומדים בתקני היורו6; בתמונה: מנוע 9.0 ליטר חדש (280-340 כ"ס)

סקניה תציג בהאנובר סדרת מנועים חדשה ומעודכנת – כולם עומדים בתקני יורו6; מדובר בשלושה מנועים בסיסיים – האחד בנפח תשעה ליטרים, השני 13 ליטרים והשלישי 16 ליטרים – המוצעים בטווח הספקים הנע מ-250 ועד 480 כ"ס. ההיצע כולל גם מנועים חזקים יותר, אך לא חדשים או העומדים בתקני יורו6.
למרות שהושקו כבר ב-2011 רק השנה יבצעו דגמי השטח הקשוחים של סקניה השקה ציבורית בי"ל ראשונה בהאנובר

למרות שהושקו כבר ב-2011 רק השנה יבצעו דגמי השטח הקשוחים של סקניה השקה ציבורית בי"ל ראשונה בהאנובר

אותם מנועים בסיסיים מותאמים הן לשרת במשאיות והן באוטובוסים, עם התאמות נדרשות. עוד יוצגו צמד מנועים מוזני גז חדשים, עליהם טרם התקבלו פרטים, למעט הגדרת אנשי סקניה כי מדובר ב"מנועים פורצי דרך מבחינה טכנולוגית עם ביצועים דומים לביצועי מנועי טורבו דיזל מקבילים". עוד מבטיחים בסקניה לחשוף לראשונה במסגרת תערוכה בי"ל משאיות לתנאי שטח ולעבודות עפר – ליין שהושק רשמית כבר ב-2011 אך מעולם לא ערך הופעה פומבית. זו תהיה הפתעה אם סקניה תפתיע עם משאית חדשה לגמרי בתערוכה, שכן רוב הדגמים עברו רענון מקיף בשנתיים האחרונות. אבל, נאלץ להמתין עד לפתיחת התערוכה בכדי לדעת.
לא חדש אך עדיין פסגת ההיצע של סקניה; גם ה-R730 תופיע בהאנובר

לא חדש אך עדיין פסגת ההיצע של סקניה; גם ה-R730 תופיע בהאנובר