פורד טרנזיט קורייר

פורד טרנזיט קורייר

פורד טרנזיט קורייר

פורד חשפה באנגליה את הטרנזיט קורייר – הקטנה במשפחת המסחריות שלה, באורך כולל של 416 ס"מ. הטרנזיט קורייר מתבססת על פלטפורמת הפורד פיאסטה ומדובר במסחרית המיועדת לפעול בעיקר בתוך הערים כרכב חלוקה או שירות לבעלי מקצוע קומפקטי.
הטרנזיט קורייר מוצעת עם שני מושבים קדמיים וארגז מטען מאחור (עם קיר מפריד, כסטנדרט), או בתוספת שורת מושבים נוספת הניתנים לקיפול מלא או בחלוקה של 40:60. עם ארגז מטען נטול ספסל מוצע שטח הטענה באורך 162 ס"מ (259 ס"מ עם מושב נוסע מקופל) ונפח הטענה של 2.3 מ"ק. ניתן להעמיס שם עד 660 ק"ג משקל. פנים המסחרית הקטנה שופע תאי אחסון ומדפים, כולל בתוך הגג מעל לנוסעים. בין היתר מוצעים תאי אחסון יעודי המתאימים לניירות בגודל A4 או לאחסון בטוח של מכשירים אלקטרוניים.
פורד טרנזיט קורייר

פורד טרנזיט קורייר


היצע המנועים חסכוני במיוחד, וכולל את ה-EcoBoost משולש הצילינדרים בנפח ליטר עם 100 כ"ס. בנוסף ניתן לבחור מבין שני דיזלים – 1.5 ו-1.6 ליטר, עם 75 ו-95 כ"ס בהתאמה. לכל המנועים משודכת כסטנדרט מערכת 'עצור וסע' התורמת לחיסכון בדלק. הטרנזיט קורייר החדשה הושקה בברמינגהם שבאנגליה, בתצורת הגה ימני. כאשר תגיע לייצור תשווק כמובן גם עם הגה שמאלי. השיווק יחל רק במהלך הרבעון הראשון של 2014. מחירים טרם פורסמו.
פורד טרנזיט קורייר

פורד טרנזיט קורייר