פולריס ריינג'ר ברוטוס

פולריס האמריקאית השיקה תת-סדרה לרכבי ה'ריינג'ר' שלה תחת השם 'ריינג'ר ברוטוס' (Brutus). מדובר ב-3 דגמים שפותחו בשיתוף יצרנית היעים האופניים, כלי הרכב התפעוליים וציוד הצמ"ה בובקט. עם סדרת הברוטוס הופכת פולריס לראשונה בתעשייה להציע יציאת כוח (PTO) קדמית, אשר יחד עם זרועות הידראוליות מלפנים מאפשרת תפעול מגוון כלי עבודה מנועיים דוגמת מכסחות, מטאטאי-כביש, כפות וכיו"ב.

פולריס ריינג'ר ברוטוס

פולריס ריינג'ר ברוטוס


היצע הדגמים כולל את הברוטוס, הברוטוס HD והברוטוס HDPTO; זה האחרון מצויד בסטנדרט ביציאת כוח קדמית (PTO) כאשר גם בדגם ה-HD ניתן לקבלה, אך בתוספת תשלום. כל הדגמים מצוידים ביציאה הידראולית קדמית, לחיבור ציוד המונע הידראולית, ובמנוע דיזל 3-צילינדרי מקורר מים בנפח 904 סמ"ק עם 24 כ"ס. חידוש נוסף הוא הגיר ההידרוסטטי המאפשר – באמצעות דוושה ברצפת הקבינה – לשנות את כיוון הנסיעה בקלות, תוספת המתאימה במיוחד לעבודה ציוד רתום מלפנים. ההינע כפול, עם אפשרות לנתק ולחבר את הגלגלים הקדמיים (4×4 או 2×4), ההיגוי נעזר במשאבה הידראולית ('הגה כוח'), ויכולות ההעמסה והגרירה בכל הדגמים עומדים כושר נשיאה של כ-570 ק"ג בארגז וכושר גרירה של למעלה מ-900 ק"ג.
תא המפעיל ב-HDPTO מגיע כסטנדרט סגור לגמרי, עם דלתות, חימום, מיזוג ומפשירי אדים. בדגמים הבסיסיים יותר מוצע תא מפעיל סגור הניתן לפירוק והרכבה חלקיים בקלות כאופציה.