במבצע: ג'ון דיר גייטור CX

ג'ון דיר גייטור CX

ג'ון דיר גייטור CX

חברת י. קמחי ובנו בע"מ, יבואנית רכבי העבודה מסדרה גייטור (Gator), הטרקטורים הקומפקטיים וטרקטורוני הכיסוח של ג'ון דיר לארץ, מדווחת על מבצע מכירות המוצע לדגמי הגייטור CX הקומפקטיים. עד כה עמד מחירו של הג'ון דיר גייטור CX על 36,000 שקל, לפני מע"מ. עתה מוצע הדגם במסגרת המבצע – כולל 'הייבר' חשמלי לארגז (בשווי 4,500 שקל) – בעבור 32,000 שקל, כולל מע"מ. רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת בין היתר תא כפפות, 2 מחזיקי כוסות, מד דלק, שקע 12V, תאורה וצופר. התוספות האפשריות כוללות גגון צל מקורי (3,500 שקל + מע"מ), שמשה קדמית מקורית (1,250 שקל + מע"מ), וו גרירה 'קומפלט' (350 שקל + מע"מ) וכאמור מערכת הגבהה חשמלית ('הייבר') לארגז המוצעת עתה בחינם, במסגרת המבצע.
ג'ון דיר גייטור CX

ג'ון דיר גייטור CX

ג'ון דיר גייטור CX

ג'ון דיר גייטור CX


הגייטור CX הנו רכב עבודה תפעולי המיועד לסקטור הקיבוצי (אחזקה, בינוי, נוי, כביסה וכיו"ב), החקלאי והפרטי לצורכי ביצוע עבודות ניוד ושינוע קלות והמצטיין – כהצהרת היבואן – בעלויות תחזוקה נמוכות ובאמינות גבוהה.
הגייטור מיוצר על ידי ג'ון דיר כרכב עבודה קשוח עם יכולות עבודה גבוהות ביחס לגודלו. המנוע הוא חד צילינדרי בנפח 286 סמ"ק מקורר אוויר עם 10 כ"ס מתוצרת קוואסאקי, המעביר את כוחו באמצעות גיר רציף (ואריאטור) אל הגלגלים האחוריים. נעילת דיפרנציאל הנה סטנדרט. למרות הממדים הקומפקטיים – האורך הוא 243 ס"מ, הרוחב 124.5 ס"מ והגובה כ-112 ס"מ – מציע הג'ון דיר גייטור CX יכולת נשיאת מטען של 363 ק"ג – יותר ממשקלו העצמי, העומד על 312 ק"ג. מידות הארגז הן רוחב של 97 ס"מ, אורך של 73.5 ס"מ ועומק של כ-20 ס"מ. כרכב תפעולי (המורשה לנוע בשטחים מוגדרים לכך בלבד) מוגבלת מהירותו המרבית ל-24 קמ"ש.
לקבלת פרטים נוספים מיבואן ג'ון דיר גייטור CX לארץ, לחצו כאן