דאף משיקה גרסאות Construction

יצרנית המשאיות ההולנדית דאף משיקה שתי סדרות של משאיות המיועדות לענפי הבניין, התשתיות, עבודות העפר והפיתוח; מדובר בגרסאות מוקשחות, מוגבהות ומחוזקות של הסדרות LF ו-CF המכונות LF Construction ו-CF Construction בהתאמה. שתי הסדרות כוללות מגוון גדול של תצורות מרכב, יכולות העמסה ושיטות הינע.

דאף LF Construction

דאף LF Construction

דאף LF Construction

דאף LF Construction

בהיצע החל ב-4×4 וכלה ב-4×8 וכמעט כל תצורה אפשרית ביניהן. המתלים הוגבהו בסדרות ה-Construction ויחד עם שינוי במיקום אי אלו מכלולים בגחון נוצרת זווית בטן טובה משמעותית מבסדרות ה-LF ו-CF הרגילות. כפועל יוצא מהרמת המרכב מעל לסרנים נוצרות זוויות גישה (25 מע') ונטישה טובות יותר, שכולם יחד מקלים על הניידות בשטח, תוך מזעור הפגיעה ברכב. מרווח הגחון המינימאלי עומד על 40 ס"מ ב-CF Construction ו-32 ס"מ ב-LF Construction. מעבר להגבהות מיגנו בדאף את דגמי הסדרות החדשות בין היתר בדמות פגוש חדש והעשוי פלדה מגלוונת, מיגון באמצעות לוחות ומיגונים יעודיים בגחון, פנסים מלקסאן עמיד וקשוח בפני שברים ושריטות, לוחות מיגון בחזית, מתחת לפגוש להגנה על המצנן (עם עמידות בפני לחץ של עד ארבעה טון) – מיגון שחלקו נשלף והופך מדרגה לצורך גישה לשמשה, למשל. בדאף גם החליפו בסדרות החדשות את יחידות פנסי הערפל והמאותתים העשויים כמה חלקים, להוזלת התיקון בעת פגיעה הודות לאפשרות להחליף רק את החלק שנשבר ולא את כל היחידה. בנוסף חולקו גם כל מיגוני הפלסטיק סביב למספר חלקים, מאותה הסיבה.
דאף CF Construction

דאף CF Construction

דאף CF Construction

דאף CF Construction


בדאף מייעדים משאיות אלה למגוון משימות בשטח, בכלל זה הובלת עפר, בסיס למערבל בטון, הובלת עץ, בסיס למנוף וכיו"ב. כל דגמי הסדרות החדשות מצוידים במנועים מתקדמים העומדים בתקני יורו 6. היצע המנועים בסדרת ה-CF Construction כולל מנועי Paccar בנפח 10.8 או 12.9 ליטר, בטווחי הספק של 290 עד 510 כ"ס. העברת הכוח מתבצעת באמצעות מגוון אפשרויות בחירה בין תיבות אוטומטיות, כולל תיבות עם יחסי העברה נמוכים שפותחו במיוחד לנסיעה בשטח. ב-LF Construction הקומפקטית יותר משרת מנוע ממוצא דומה, אך בנפח 6.7 ליטר המוצע בטווח הספק של 220 עד 310 כ"ס.